SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Prawo Agaty” oglądało 2,2 mln widzów. TVN na czele grupy komercyjnej

Piątą serię „Prawa Agaty” oglądało 2,17 mln osób. Serial miał mniej widzów niż rok temu, ale zapewnił TVN drugie miejsce w całym rynku i pozycję lidera w grupie komercyjnej. Wpływy z reklam wyniosły 15,26 mln zł.

„Prawo Agaty 5” nadawane było na antenie TVN we wtorki o godz. 21.30, w okresie od 4 marca do 27 maja br. Piątą edycję serialu oglądało średnio 2,17 mln widzów. Przełożyło się to na 15,68 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 17,03 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl.

W analizowanym okresie najwięcej widzów zgromadził odcinek „Prawa Agaty” wyemitowany 1 kwietnia br. Oglądało go 2,39 mln widzów.

Oglądalność „Prawa Agaty” odcinek po odcinku

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

16-49

Stacja

AMR

SHR %

SHR %

2014-03-04

2 205 529

15,80%

16,50%

2014-03-11

2 242 907

16,80%

18,70%

2014-03-18

2 262 939

16,60%

19,60%

2014-03-25

2 225 254

16,30%

17,70%

2014-04-01

2 385 638

17,00%

17,30%

2014-04-08

2 264 170

16,40%

17,30%

2014-04-15

2 162 243

15,70%

17,70%

2014-04-22

2 086 878

15,30%

16,70%

2014-04-29

2 074 130

15,00%

17,30%

2014-05-06

2 106 389

15,00%

15,30%

2014-05-13

1 904 811

12,70%

14,40%

2014-05-20

2 103 835

15,60%

16,60%

2014-05-27

2 118 835

15,60%

16,10%

Średnio:

2 168 407

15,70%

17,00%

 

W porównaniu do trzeciej serii, emitowanej w analogicznym okresie ub.r., produkcja straciła 320 tys. widzów. Wówczas serial śledziło bowiem 2,49 mln osób przy udziale wynoszącym odpowiednio 18,29 proc. i 20,37 proc. udziału (dowiedz się więcej).

W paśmie nadawania „Prawa Agaty” TVN zajęła drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem była TVP2, emitująca wówczas kulisy serialu „M jak miłość” oraz „Magazyn Ekspresu Reporterów”, co przełożyło się na 20,73 proc. udziału. Gorzej od TVN wypadały: Polsat (filmy fabularne; 9,77 proc.) oraz TVP1 (filmy fabularne; 7,85 proc.). Z kolei w grupie komercyjnej TVN był jednak liderem, a dalej uplasowały się Dwójka, Polsat oraz Jedynka.

Oglądalność konkurencji w czasie emisji serialu

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVP2

2 865 589

20,73%

15,58%

TVN - Prawo Agaty

2 168 407

15,68%

17,03%

Polsat

1 350 052

9,77%

12,08%

TVP1

1 085 497

7,85%

7,73%


Wpływy reklamowe z 13 odcinków piątej serii prawniczego serialu wyniosły 15,26 mln zł. Dla porównania trzecia edycja produkcji z reklam zarobiła 25,20 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Główną bohaterką „Prawa Agaty” jest Agata Przybysz (Agnieszka Dygant), która wraz z przyjaciółmi prowadzi kancelarię prawną i rozwiązuje kolejne sprawy. Szósty sezon serialu widzowie TVN zobaczą jesienią tego roku (dowiedz się więcej).

Dołącz do dyskusji: „Prawo Agaty” oglądało 2,2 mln widzów. TVN na czele grupy komercyjnej

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Mateusz
Bardzo dobry serial, troszkę zaczyna nudzic ale jest na prawdę okej
0 0
odpowiedź
User
Marlena
Jeden z lepszych seriali i co warto podkreślic trzyma poziom, 5. seria była b. ciekawa!!! Dobrze że wróci.
0 0
odpowiedź
User
rurku
Najlepszy zaraz po Ranczu serial, a ma taką niską oglądalność. Nasze społeczeństwo jest dziwne.
0 0
odpowiedź