„Prawo Agaty” oglądało 2,2 mln widzów. TVN na czele grupy komercyjnej
Piątą serię „Prawa Agaty” oglądało 2,17 mln osób. Serial miał mniej widzów niż rok temu, ale zapewnił TVN drugie miejsce w całym rynku i pozycję lidera w grupie komercyjnej. Wpływy z reklam wyniosły 15,26 mln zł.
„Prawo Agaty 5” nadawane było na antenie TVN we wtorki o godz. 21.30, w okresie od 4 marca do 27 maja br. Piątą edycję serialu oglądało średnio 2,17 mln widzów. Przełożyło się to na 15,68 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 17,03 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl.
W analizowanym okresie najwięcej widzów zgromadził odcinek „Prawa Agaty” wyemitowany 1 kwietnia br. Oglądało go 2,39 mln widzów.
Oglądalność „Prawa Agaty” odcinek po odcinku
Wirtualnemedia.pl |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
|
Stacja |
AMR |
SHR % |
SHR % |
2014-03-04 |
2 205 529 |
15,80% |
16,50% |
2014-03-11 |
2 242 907 |
16,80% |
18,70% |
2014-03-18 |
2 262 939 |
16,60% |
19,60% |
2014-03-25 |
2 225 254 |
16,30% |
17,70% |
2014-04-01 |
2 385 638 |
17,00% |
17,30% |
2014-04-08 |
2 264 170 |
16,40% |
17,30% |
2014-04-15 |
2 162 243 |
15,70% |
17,70% |
2014-04-22 |
2 086 878 |
15,30% |
16,70% |
2014-04-29 |
2 074 130 |
15,00% |
17,30% |
2014-05-06 |
2 106 389 |
15,00% |
15,30% |
2014-05-13 |
1 904 811 |
12,70% |
14,40% |
2014-05-20 |
2 103 835 |
15,60% |
16,60% |
2014-05-27 |
2 118 835 |
15,60% |
16,10% |
Średnio: |
2 168 407 |
15,70% |
17,00% |
W porównaniu do trzeciej serii, emitowanej w analogicznym okresie ub.r., produkcja straciła 320 tys. widzów. Wówczas serial śledziło bowiem 2,49 mln osób przy udziale wynoszącym odpowiednio 18,29 proc. i 20,37 proc. udziału (dowiedz się więcej).
W paśmie nadawania „Prawa Agaty” TVN zajęła drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem była TVP2, emitująca wówczas kulisy serialu „M jak miłość” oraz „Magazyn Ekspresu Reporterów”, co przełożyło się na 20,73 proc. udziału. Gorzej od TVN wypadały: Polsat (filmy fabularne; 9,77 proc.) oraz TVP1 (filmy fabularne; 7,85 proc.). Z kolei w grupie komercyjnej TVN był jednak liderem, a dalej uplasowały się Dwójka, Polsat oraz Jedynka.
Oglądalność konkurencji w czasie emisji serialu
Stacja |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
|
AMR |
SHR % |
SHR % |
|
TVP2 |
2 865 589 |
20,73% |
15,58% |
TVN - Prawo Agaty |
2 168 407 |
15,68% |
17,03% |
Polsat |
1 350 052 |
9,77% |
12,08% |
TVP1 |
1 085 497 |
7,85% |
7,73% |
Wpływy reklamowe z 13 odcinków piątej serii prawniczego serialu wyniosły 15,26 mln zł. Dla porównania trzecia edycja produkcji z reklam zarobiła 25,20 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).
Główną bohaterką „Prawa Agaty” jest Agata Przybysz (Agnieszka Dygant), która wraz z przyjaciółmi prowadzi kancelarię prawną i rozwiązuje kolejne sprawy. Szósty sezon serialu widzowie TVN zobaczą jesienią tego roku (dowiedz się więcej).
Dołącz do dyskusji: „Prawo Agaty” oglądało 2,2 mln widzów. TVN na czele grupy komercyjnej