Premium Club z Sare
Program lojalnościowy Premium Club do prowadzenia działań e-mail marketingowych wybrał system Sare
O wyborze platformy zdecydował m.in. fakt spełniania przez SARE restrykcyjnych wymagań GIODO dotyczących ochrony danych osobowych - czytamy w komunikacie prasowym.
- Dzięki SARE zyskaliśmy nowe medium w komunikacji z Uczestnikami naszego programu. Potrzebowaliśmy prostego w obsłudze systemu, pozwalającego na samodzielne wysyłanie e-mailingów i sprawnie generującego raporty. SARE spełniło nasze oczekiwania także w kwestii standardów oferowanych usług i ochrony danych osobowych. Starannie dobieramy pod tym względem naszych Partnerów - mówi Katarzyna Zubrzycka, Dyrektor ds. Marketingu, Kierownik programu Premium Club.
Do programu lojalnościowego Premium Club należy już ponad 1,1 miliona Uczestników. Wydano ponad 2 miliony kart. Premium Club wykorzystując platformę SARE wysyła do Uczestników programu "Niezbędnik Premium Club". Ten codwutygodniowy newsletter zawiera informacje o nowych nagrodach, produktach w katalogu nagród, sposobach gromadzenia punktów, nowych Partnerach i Patronach programu oraz specjalnych promocjach. Za pomocą SARE prowadzone będą także okazjonalne kampanie informacyjne.
Dołącz do dyskusji: Premium Club z Sare