Princessa sponsoruje „Julię” (wideo)
Marka wafelków Princessa (Nestlé Polska) od połowy stycznia sponsoruje nadawany w TVN serial „Julia”. Spoty na potrzeby tej kampanii przygotowała agencja Lowe GGK.
Princessa sponsoruje „Julię”, ponieważ serial przedstawia świat bliski marce i jest skierowany do jej grupy docelowej. - Jego nowoczesna tematyka oraz wielowątkowa fabuła to idealne tło do pokazania różnych sytuacji, w których można sięgnąć po wafelki Princessa - uzasadnia Maja Kołodziejczyk, product manager w dziale słodyczy Nestlé Polska.
>>> „Julia” radzi sobie słabiej od „Prosto w serce”
W ramach działań sponsoringowych przed nowymi odcinkami „Julii” i po nich, a także przy zwiastunach, emitowane są 8-sekundowe spoty Princessy przygotowane przez agencję reklamową Lowe GGK. Ponadto marka jest reklamowana w serwisie TVN Player.
Jednocześnie rusza konkurs walentynkowy „Miłość jak z komiksu”, w którym do 14 lutego należy za pomocą aplikacji dostępnej na stronie konkurs.julia.tvn.pl stworzyć komiks opowiadający historię miłosną. Na autorów dziesięciu najlepszych projektów czekają nagrody takie jak weekend w SPA dla dwóch osób, w towarzystwie twórców i bohaterów „Julii” oraz kosz wafelków Princessa. Konkurs jest reklamowany w paśmie autopromocyjnym TVN oraz na stronie julia.tvn.pl.
Dołącz do dyskusji: Princessa sponsoruje „Julię” (wideo)