Princessa w hipermarketach sieci Tesco oraz real,-
29 maja na terenie hipermarketów sieci TESCO Polska rozpoczęła się kampania reklamowa marki Princessa koncernu Nestlé.
W kampanii, realizowanej przez IMIGe Poland, wykorzystany został już po raz kolejny podświetlany stoper regałowy - nośnik reklamowy zaprojektowany specjalnie na potrzeby akcji promocyjnych prowadzonych w TESCO przez IMIGe.
Zgodnie z zawartą umową o współpracy IMIGe obsługuje na wyłączność sieć TESCO w zakresie instalacji oraz sprzedaży powierzchni reklamowej na wybranych nośnikach reklamowych, w tym m.in. na stoperach regałowych. Opisana kampania reklamowa jest pierwszą realizowaną wspólnie przez obie firmy od momentu sformalizowania współpracy.
Nowe smaki Princessy (Princessa Fruti jogurt i truskawka oraz Princessa Fruti jogurt i cytryna) reklamowane są na nośnikach IMIGe także w sieci real,-, również z wykorzystaniem stoperów regałowych - podano w komuniacie.
Dołącz do dyskusji: Princessa w hipermarketach sieci Tesco oraz real,-