Prognoza pogody według Onkena
"Onken budzi zmysły" to tytuł kampanii telewizyjnej Jogurtów Wiosennych Onken, która od 1 kwietnia pojawiła się w TVN
Billboardy Sponsorskie w bloku Prognozy Pogody dla tej marki przygotowała agencja PEPPERMINT.
Kampania skierowana jest głównie do kobiet w wieku 16 do 46 lat, mieszkających w dużych miastach. Ośmiosekundowy spot w warstwie wizualnej przedstawia zmysłowe sceny jedzenia jogurtu przez parę młodych ludzi. Degustacja dotyczy Jogurtu Wiosennego. W warstwie słownej spot nawiązuje do prognozy pogody, jednak dzięki swej oryginalnej formie i intensywnemu brandingowi wyróżnia się w bloku innych billboardów sponsorskich. Celem akcji jest zbudowanie świadomości marki Onken oraz produktów z grupy Jogurt Wiosenny. Kampania potrwa do końca kwietnia. Kreację billboardu oraz jego realizację przygotowała agencja PEPPERMINT. Agencja zdobyła budżet w drodze przetargu.
Zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD.
Dołącz do dyskusji: Prognoza pogody według Onkena