SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Program motywacyjny marki Whirlpool

Agencja Euro RSCG 4D z początkiem roku przygotowała całoroczny program motywacyjny pod nazwą "Stalowe na Złote" dla marki Whirlpool

Program kierowany jest do sprzedawców i właścicieli małych sklepów oferujących meble kuchenne i sprzęt AGD - studia kuchenne. Ma na celu zwiększenie sprzedaży sprzętu do zabudowy marki Whirlpool i wzrost zainteresowania produktem wśród konsumentów.

Do programu zostały zaproszone wybrane przez Whirlpool punkty sprzedaży. Mechanizm promocji polega na nagradzaniu uczestników za dokonanie zamówień sprzętu objętego promocją. Każdemu sprzętowi została przypisana wartość pieniężna, która jest nagrodą dla uczestnika za jego zamówienie. Raz na kwartał przygotowywane jest podsumowanie i zdobyte na zamówieniach pieniądze przelewane są na specjalne konta promocyjne. Uczestnicy otrzymują dostęp do pieniędzy za pomocą karty przedpłaconej.

Agencja Euro RSCG 4D przygotowała kreację oraz produkcję materiałów reklamowych, jak również zajmuje się koordynacją programu i jest odpowiedzialna za obsługę podatkowo-prawną, przyznawanie nagród, kontakty z uczestnikami programu.

Dołącz do dyskusji: Program motywacyjny marki Whirlpool

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl