„Projekt Lady 2” stracił 480 tys. widzów. TVN wiceliderem rynku
Reality-show „Projekt Lady 2” ogląda średnio 1,44 mln widzów, o 480 tys. osób mniej niż premierową odsłonę programu. TVN w czasie emisji produkcji jest wiceliderem rynku telewizyjnego zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej.
Drugi sezon reality-show „Projekt Lady” na antenie TVN pokazywany jest w poniedziałki o godz. 20.55, począwszy od 12 czerwca br. Średnia widownia trzech dotąd pokazanych odcinków programu wyniosła 1,44 mln osób, co przełożyło się na 14,16 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów oraz 18,86 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Do tej pory najwięcej widzów obejrzało pierwszy odcinek, który zgromadził 1,62 mln widzów.
W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej „Projekt Lady” stracił 480 tys. widzów. Pokazywany wówczas pierwszy sezon produkcji po trzech odcinkach śledziło średnio 1,92 mln osób, co przekładało się na 14,16 proc. udziału w 4+ oraz 18,86 proc. w 16-49.
TVN w paśmie nadawania reality-show zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem jest Polsat z udziałem na poziomie 15,85 proc., nadający w tym czasie filmy fabularne oraz mecz piłki nożnej z ME U-21 Polska-Szwecja. Trzecia jest Jedynka (10,08 proc.; serial „Wichry wojny”), a czwarta - Dwójka (6,97 proc.; filmy fabularne).
Również wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 TVN jest wiceliderem rynku.
Rozenek-Majdan stara się nauczyć je dobrych manier i przemienić je w prawdziwe damy. Pomagają jej w tym: trener protokołu dyplomatycznego dr Irena Kamińska-Radomska i trener rozwoju osobistego Tatiana Mindewicz-Puacz.
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w maju br. wyniósł 9,88 proc.
Dołącz do dyskusji: „Projekt Lady 2” stracił 480 tys. widzów. TVN wiceliderem rynku