Promocja "Danone"
Od początku roku, przez kolejne 10 tygodni "Danone" nagradza bukietem w postaci ponad 10 000 nagród
Do 15 marca potrwa promocja konsumencka marki Danone, która polega na zbieraniu stokrotek umieszczonych na opakowaniach promocyjnych jogurtów firmy. Akcja ma charakter etapowy - co tydzień spośród nadesłanych zgłoszeń przeprowadzane jest losowanie, a pierwsze 1000 osób otrzymuje nagrodę gwarantowaną.
Nagrodami głównymi są karty płatnicze typu pre-paid o wartości 10 000 i 1000 PLN. Dodatkowo można wygrać nagrody pieniężne w wysokości 100 PLN i rodzinną grę planszową "Stokrotka", specjalnie zaprojektowaną dla DANONE.
Celem promocji jest zwiększenie sprzedaży i podtrzymanie wizerunku marki jako radosnej, rodzinnej i bliskiej konsumentowi. Ciesząca się dużym zainteresowaniem konsumentów akcja przebiega przy wsparciu ATL i BTL.
Za opracowanie konceptu i kompleksową obsługę projektu, w tym kreację strony WWW odpowiada agencja Afekt. Efektem współpracy DANONE z Afektem były już m.in. 2 edycje znanej akcji "Wspólne czytanie z Danone": "Brzechwa dla całej rodziny" (nagrodzona Złotą Strzałą 2004) i "Chotomska dla całej rodziny".
Dołącz do dyskusji: Promocja "Danone"