Promocja konsumencka Lambi
Celem promocji jest zwiększenie udziałów marki Lambi w segmencie papierów higienicznych premium oraz wzrost jej znajomości wśród grupy docelowej
Promocja konsumencka polega na zebraniu odpowiedniej ilości kodów kreskowych z promocyjnych opakowań produktów Lambi oraz przesłaniu ich pod wskazany adres. Dla tych, którzy nadeślą 6 kodów, Metsä Tissue S.A. przygotowała 125 000 sztuk breloczków z owieczką Lambi. Na klientów, którzy zbiorą 12 kodów, czeka 25 000 pluszowych owieczek Lambi z poduszką.
Akcja promocyjna, rozpoczęła się 15 lutego i potrawa do wyczerpania zapasów nagród.
Pod uwagę brane są kody kreskowe z następujących produktów marki Lambi:
- papier toaletowy 4 rolki
- papier toaletowy 6 rolek
- papier toaletowy12 rolek (nowość)
- ręczniki papierowe 2 rolki.
Promocja wsparta będzie kampanią telewizyjną w wybranych kanałach: TVN 7, TV 4, TV Puls, Tele 5 oraz stacjach tematycznych (od 15 marca), kampanią internetową, materiałami POS - owijki, plakaty, bilownice, ulotki, standy; specjalnymi opakowaniami promocyjnymi, opatrzonymi kodami kreskowymi Lambi oraz animacjami w miejscach sprzedaży i sieciach wypożyczalni Beverly Hills.
Adaptację spotu reklamowego przygotowała agencja reklamowa Seven Advertising z Krakowa, za zakup mediów odpowiada Media Direction OMD, a obsługą public relations zajmuje się agencja TBWA\PR.
Marka Lambi to papiery higieniczne premium - skierowane do najbardziej wymagającego odbiorcy. Wysokiej jakości produkty wytwarzane są ze 100% czystej celulozy. W ofercie Lambi znajdują się papier toaletowy, ręczniki papierowe i chusteczki higieniczne.
Dołącz do dyskusji: Promocja konsumencka Lambi