Promocja Walentynkowa w MTV
"Be my Valentine, czyli Walentynki z prezenterem MTV" - nowa forma promocji firmy Samsung
W modnym i trendy miejscu widzowie MTV będą mieli okazję zjeść kolację ze swoim idolem z ekranu - jeśli wezmą udział w interaktywnym konkursie Walentynkowym promującym nowy model telefonu Samsung SGH-X600 z obrotową kamerą i flash'em.
Jeśli ktoś marzy o spotkaniu z Marcinem Prokopem, Pauliną, Karolą, Polą, Anią lub Joanną powinien wysłać w dniach 18 stycznia - 4 lutego SMS-a z imieniem swojego ulubionego prezentera, a następnie odpowiedzieć na kilka jego pytań. Relacja z tego wyjątkowego spotkania zostanie wyemitowana na antenie MTV Polska już 14 lutego.
Firma Samsung poza kampanią spotową po raz pierwszy zdecydowała się wykorzystać niestandardowe formy promocji oferowane przez At Media - Dom Sprzedaży Kanałów Tematycznych.
"Model telefonu SGH-X600 jest skierowany do grupy Trendy (Rozrywka & Zabawa) - osób, które chcą się wyróżniać w grupie, dobrze się bawić również dzięki takim gadżetom jak telefon. Telefon jest przeznaczony zarówno dla kobiet jak i mężczyzn, głównie do ludzi młodych, studentów, ludzi sukcesu - mówi Bartosz Herman - Marketing Manager Samsung Electronics Polska.
"Tacy właśnie widzowie oglądają stację muzyczną MTV i dzięki obecności na antenie MTV w postaci kampanii spotowej, interaktywnego konkursu promującego Walentynki, obecności na stronie internetowej MTV Samsung może zrealizować swoje cele marketingowe. Taka aktywność Klienta pozwala Mu wyjść poza ramy regularnych kampanii w stacjach ogólnopolskich " - mówi Maria Wajda - Dyrektor Sprzedaży At Media.
Dołącz do dyskusji: Promocja Walentynkowa w MTV