Provident rozpoczyna wakacyjną kampanię marketingową
"Akcja lato" przy użyciu BTL - wysyłka bezpośrednia, festyny, bilety kolejowe, akcesoria sklepowe
Od połowy lipca rusza kampania promocyjna Provident Polska "Akcja lato", która potrwa do końca wakacji. Jej podstawowym celem jest bezpośrednie wsparcie sprzedaży, zarówno przez pozyskanie nowych klientów, jak również poprzez dotarcie do osób, które w przeszłości korzystały z usług Providenta. Kampania została przygotowana głównie przy wykorzystaniu narzędzi BTL-owskich.
"Okres wakacyjny wiąże się z trudniejszym dotarciem do naszej grupy docelowej poprzez działania mediowe. Postanowiliśmy więc skoncentrować się na narzędziach, które gwarantują bardziej bezpośredni i "wakacyjny" kontakt z potencjalnym klientem. - mówi Agnieszka Walczak-Chojecka, szef działu marketingu w Providencie.
W ramach "Akcji Lato" Provident będzie obecny jako sponsor lub współorganizator na około 150 letnich imprezach w całej Polsce - festynach, piknikach, dniach miasta - organizowanych m.in. przez samorządy lokalne. Oprócz wizerunkowego oddziaływania przez standy i banery, podczas imprez rozdawane będą również ulotki informujące o ofercie Providenta.
Z myślą o potencjalnych klientach Provident zamieści także swoje reklamy na specjalnie w tym celu zaprojektowanych obwolutach biletów kolei podmiejskich. W siedmiu największych miastach Polski przygotowanych zostanie łącznie 670 tysięcy takich biletów.
Kolejnym elementem "Akcji Lato" będzie reklama w punktach sprzedaży, prowadzona w porozumieniu z właścicielami niedużych sklepów spożywczych. Przewiduje się, że w okresie wakacyjnym do około 3 tysięcy sklepów trafią specjalne pakiety reklamowe, zawierające plakaty, materiały informacyjne oraz obrandowane akcesoria sklepowe (np. podstawka na pieniądze, otwieracze).
Ze swoimi dotychczasowymi klientami Provident skontaktuje się poprzez mailing. Firma zamierza w ramach "Akcji lato" wysłać ponad 150 tysięcy listów z ofertą ponownego skorzystania z jej usług.
W połowie sierpnia "Akcja lato" zostanie wsparta reklamą prasową w 67 tytułach lokalnej prasy.
Kreacją materiałów do "Akcji lato" zajęła się agencja Nader, a zakupem prasy - Pan Media Western.
Dołącz do dyskusji: Provident rozpoczyna wakacyjną kampanię marketingową