"Przekrój" wybrał agencję
"Przekrój" za 9 milionów zł
Przetarg na kampanię Tygodnika "Przekrój" został ostatecznie rozstrzygnięty. Wydawnictwo Edipresse Polska S.A. przygotowanie kampanii powierzyło ostatecznie Andrzejowi Maruszeczko i Robertowi Sieradzkiemu. Założyciele agencji Ad Fabrika, do niedawna związani z agencją Ad Fabrika FCB, mają w swoim dorobku wiele efektywnych kampanii przygotowanych dla takich marek jak:Idea, POP, Mobil 1, Herbapol, Turek, Mercedes.
"Wszystkie projekty, przedstawione w przetargu, były bardzo interesujące i zasługują na uznanie - mówi Iwona Zabielska - Stadnik, dyrektor tygodnika "Przekrój". Zdecydowaliśmy się pracować z Maruszeczko i Sieradzkim, ponieważ to ich sposób myślenia o tytule okazał się najbliższy naszym oczekiwaniom".
Kampania multimedialna rusza pod koniec marca. Edipresse Polska S.A. przeznaczył na nią 9 mln zł.
Dołącz do dyskusji: "Przekrój" wybrał agencję