Przekrój z Coca-Colą
Wakacyjny "Przekrój" na lotniskach i z coca-colą
W czasie wakacji każdy kupujący w wybranych miejscach "Przekrój" zostaje nagrodzony półlitrową butelkę coca-coli light. Wspólna akcja promocyjna tygodnika"Przekrój" i Coca-Coli odbywa się w wytypowanych salonikach prasowych Inmedio i Relay w centrach handlowych, na dworcach PKP i na lotniskach. Łącznie uczestniczy w niej ok. 150 punktów sprzedaży.
W lipcu i sierpniu dotychczasowa kampania reklamowa "Przekroju" pojawiająca się w "Gazecie Wyborczej", Radiu "Zet", "Trójce" i RMF FM zostaje rozszerzona o promocję na lotnisku Okęcie oraz na dworcach PKP w całej Polsce. Reklamy każdego wydania tygodnika pojawią się na citylightach.
Dołącz do dyskusji: Przekrój z Coca-Colą