SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Przeprosiny w kampanii PZU (wideo)

W telewizji, radiu, prasie, internecie i BTL-u rozpoczęła się kampania reklamowa "Lepsza cena OC w PZU". Akcja pokazuje ludzi przepraszających swoich znajomych, że odradzili im skorzystanie z tej oferty.

Kreacja rozpoczętej właśnie kampanii reklamującej wprowadzone w połowie maja zniżki na ubezpieczenie OC w PZU opiera się na założeniu, że wybierając polisę samochodu, ludzie kierują się przede wszystkim opiniami innych osób, a sami też chętnie doradzają innym wybór ubezpieczyciela. W akcji pod hasłem "Lepsza cena OC w PZU" bohaterowie na różne sposoby przepraszają bliskie sobie osoby, że odradzili im skorzystanie z tej oferty. - Jednym z głównych celów kampanii jest przełamanie stereotypowej opinii o drogim ubezpieczeniu OC w naszej firmie - wyjaśnia Wojciech Pronobis, dyrektor zarządzający ds. marketingu w Grupie PZU. Przekaz utrzymany w konwencji akcji społecznej ma pokazać, że nie polecając znajomym ubezpieczenia w PZU, wprowadza się ich w błąd i pozbawia możliwości skorzystania z atrakcyjnej oferty.




Kampania od 22 maja jest prowadzona w telewizji (TVP, Polsat, TVN, TV4, TVN 7, TVN Mix, stacje z pakietu At Media, Discovery, Polsat 2 i Polsat Sport), radiu (RMF FM, RMF Classic, Trójka, Radio Zet, sieć Eska), prasie (Gazeta Prawna, Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita, pakiet Media Regionalne, Angora, Forum, Newsweek, Polityka, Wprost), internecie (o2.pl, wrzuta.pl, otineo.pl, Onet.pl, Interia.pl, Google.pl, seici Ad.net i Arbo, nasza-klasa.pl, Gadu-Gadu) oraz kinach z sieci CinemaCity.

Ponadto w ramach akcji prowadzone są działania ambientowe na autobusach (tablice z tyłu), w punktach obsługi klienta PZU (wyklejki na witrynach, ulotki i plakaty) oraz w klubach i pubach (naklejki).

Kreację kampanii - zaplanowanej na kilka tygodni - przygotowała agencja reklamowa Leo Burnett, a media zaplanował i wykupił dom mediowy Starlink.

  • Więcej informacji:
  • PZU

Dołącz do dyskusji: Przeprosiny w kampanii PZU (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl