'Przymierz się do jesiennych kolekcji' w kampanii Galerii Malta
Pod hasłem "Przymierz się do jesiennych kolekcji" rusza kampania reklamowa centrum Galeria Malta. Akcja obejmuje radio, internet i outdoor.
Rozpoczęta właśnie kampania podpoznańskiego centrum handlowo-rozrywkowego Galeria Malta reklamuje dostępne w nim jesienne kolekcje ubrań. Przekaz pod hasłem "Przymierz się do jesiennych kolekcji" stanowi kolejny etap akcji "I love Malta". Kampania jest skierowana do osób w wieku 15-45 lat mieszkających w Poznaniu i okolicach.
Akcja jest prowadzona w radiu (Radio Eska i Radio Złote Przeboje), internecie (serwisy lokalne, np. Epoznań i Gazeta.pl / Co jest Grane Poznań, a także strony lifestylowe i związane z modą, m.in.: Trendz.pl i Groszki.pl) oraz na outdoorze (nośniki w Poznaniu). Kreację kampanii - zaplanowanej do 15 października - przygotowała agencja reklamowa San Markos, natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy Value Media (radio i internet) oraz firma Neinver we własnym zakresie.
Dołącz do dyskusji: 'Przymierz się do jesiennych kolekcji' w kampanii Galerii Malta