Publicis dla firmy farmaceutycznej Sanofi-Aventis
'Bo świat jest dziki' - to hasło rozpoczynającej się na początku kwietnia kampanii preparatu Magne-B6, którą dla firmy farmaceutycznej Sanofi-Aventis przygotowała agencja Publicis.
Celem kampanii jest pokazanie kobietom, aktywnym w życiu zawodowym i rodzinnym, że Magne-B6 to ich sprzymierzeniec w walce ze zmęczeniem z jednej strony i stresem z drugiej, czyli po prostu w pokonywaniu życiowych problemów. Nawet jeśli na drodze stanie im… trudny, czy agresywny szef. Ogłoszenia ukażą się w prasie kobiecej.
Preparat Magne-B6 zażywany regularnie poprawia zdolność koncentracji, łagodzi objawy stresu, pomaga pokonywać zmęczenie i dodaje energii. Twórcy reklamy postawili sobie za zadanie pokazanie preparatu farmaceutycznego w nowy sposób, nietypowy dla metod promowania produktów z tego segmentu rynku.
„Na rynku brakuje wyrazistych kampanii preparatów magnezowych, dlatego zdecydowaliśmy się na stworzenie odważnego i oryginalnego projektu. Hasło „bo świat jest dziki” w jasny sposób odwołuje się do dzisiejszych doświadczeń aktywnie żyjących kobiet w wieku 25-45 lat. Walczą one o swoją pozycję w pracy, zajmują się domem, wychowują dzieci – słowem są narażone na ogromną presję i stres. Chcemy im pokazać, że Magne-B6 jest ich sojusznikiem w codziennych zmaganiach” – powiedziała Monika Katana, Account Director z agencji Publicis.
Dołącz do dyskusji: Publicis dla firmy farmaceutycznej Sanofi-Aventis