SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Publicis i WPP z budżetem reklamowym Beiersdorf

Koncern Beiersdorf, właściciel takich marek jak Nivea, Eucerin, La Prairie i Elastoplast rozstrzygnął przetarg na globalną obsługę reklamową. Wybrał w nim do współpracy holdingi Publicis Groupe i WPP.

W przetargu miały uczestniczyć też Omnicom i Accenture Interactive. Publicis Group ma zająć się obsługą reklamową wszystkich kategorii produktowych marki Nivea, zaś WPP będzie odpowiadać m.in. za markę Eucerin i Hansaplast.

W Publicis Groupe ma być utworzona dedykowana jednostka biznesowa do obsługi nowo pozyskanego klienta - One Touch. Będzie obsługiwać markę w ośmiu kreatywnych centrach, w tym w Nowym Jorku. Marketing z centrali Nivea w Hamburgu będzie działał na 40 rynkach.

Według rocznego raportu Statista i Beiserdorfa firma wydała 1,53 mld euro na reklamę i marketing handlowy w 2018 roku. Nieoficjalnie mówi się, że Beiersdorf  rozpoczyna transformację marketingową wszystkich swoich brandów na całym świecie i chce zintegrować dane, kreatywność i technologię.

Dotychczas obsługą reklamową marek należących do koncernu zajmowała się agencja DraftFCB. Współpraca ta ma zakończyć się z końcem br.

Asim Naseer, dyrektor ds. marketingu w Nivea, stwierdził:  - Ta decyzja stanowi ważny kamień milowy w naszych staraniach na rzecz budowania globalnej marki, przyczyniając się do przekształcenia naszej kultowej marki Nivea. Publicis Groupe wykazał się bardzo silnymi umiejętnościami w zakresie opracowywania strategii oraz prowadzenia inspirujących, przekonujących, kreatywnych pomysłów. Jesteśmy przekonani, że znaleźliśmy odpowiedniego partnera, aby wspólnie przyspieszyć rozwój Nivea poprzez marketingową doskonałość ukierunkowaną na konsumentów.

Beiersdorf jest w trakcie przetargu na obsługę mediową w Europie. W Polsce za obsługę mediową Nivea odpowiada OMD.

Dołącz do dyskusji: Publicis i WPP z budżetem reklamowym Beiersdorf

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kacpert
To w PL dalej OMD czy przechodzą do Publicisu?
0 0
odpowiedź
User
emejzing kopiboj
taka ciekawostka ze świata https://www.thedrum.com/news/2019/07/01/nivea-vs-fcb-do-ad-agencies-have-responsibility-react-against-controversial-client
0 0
odpowiedź
User
ek
zatytuowana
Nivea vs FCB: Do ad agencies have a responsibility to react against controversial client views?
0 0
odpowiedź