SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Publicis odzyskuje budżet reklamowy Malibu

Agencja Publicis London wygrała przetarg na warty 29 milionów funtów globalny budżet reklamowy należącej do firmy Pernod Ricard marki likieru Malibu.

Tym samym Malibu wraca pod skrzydła Publicis, której nowojorskie biuro straciło budżet marki na rzecz agencji Droga5 w 2007 roku. Teraz obie firmy zmierzyły się w finałowej fazie przetargu i zwycięsko wyszła z niego londyńska agencja.

Zadaniem Publicis London będzie przygotowanie dla Malibu zintegrowanej kampanii multimedialnej prowadzonej w wielu różnych kanałach (telewizja, prasa, plakaty, przestrzeń cyfrowa) na dziewięciu kluczowych dla marki rynkach świata.

W ubiegłym tygodniu agencja Publicis zdobyła budżet reklamowy marki Plymouth Gin, również należącej do Pernod Ricard.

źródło: Brand Republic

Dołącz do dyskusji: Publicis odzyskuje budżet reklamowy Malibu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl