Publicis odzyskuje budżet reklamowy Malibu
Agencja Publicis London wygrała przetarg na warty 29 milionów funtów globalny budżet reklamowy należącej do firmy Pernod Ricard marki likieru Malibu.
Tym samym Malibu wraca pod skrzydła Publicis, której nowojorskie biuro straciło budżet marki na rzecz agencji Droga5 w 2007 roku. Teraz obie firmy zmierzyły się w finałowej fazie przetargu i zwycięsko wyszła z niego londyńska agencja.
Zadaniem Publicis London będzie przygotowanie dla Malibu zintegrowanej kampanii multimedialnej prowadzonej w wielu różnych kanałach (telewizja, prasa, plakaty, przestrzeń cyfrowa) na dziewięciu kluczowych dla marki rynkach świata.
W ubiegłym tygodniu agencja Publicis zdobyła budżet reklamowy marki Plymouth Gin, również należącej do Pernod Ricard.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: Publicis odzyskuje budżet reklamowy Malibu