SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Pudelek znów przed Pomponikiem, Świat Gwiazd w górę. Kilka witryn ze spadkami

Na pozycję lidera zasięgowego wśród serwisów o tematyce show-biznesowej wrócił Pudelek, wyprzedzając Pomponika. Mocno wzrosła odwiedzalność Świata Gwiazd i sekcji show-biznesowej o2.pl, za to analogiczny dział portalu „Super Expressu”, Party.pl i Plotek zanotowały spore spadki.

Według wyników badania Mediapanel opracowanych przez Wirtualnemedia.pl w sierpniu 2024 roku Pudelek.pl (Grupa Wirtualna Polska) w wersji przeglądarkowej przyciągnął 5,76 mln użytkowników (czyli 19,32 proc. wszystkich internautów w naszym kraju), każdego średnio na nieco ponad pół godziny (30 minut i 21 sekund).

Pół godziny na Pudelku, 11 minut na Pomponiku

Ponad 5 mln internautów odwiedziło jeszcze dwie witryny show-biznesowe, przy czym spędzili tam znaczniej mniej czasu niż na Pudelku. Pomponik (Grupa Polsat-Interia) jako strona www i aplikacja mobilna zanotował 5,48 mln użytkowników, 18,36 proc. zasięgu oraz 11 minut i 4 sekundy przeciętnego czasu korzystania, a Plejada.pl (Ringier Axel Springer Polska) w wersji przeglądarkowej - 5,12 mln odwiedzających, 17,15 proc. zasięgu oraz 9 minut i 36 sekund średniego czasu.

CZYTAJ TEŻ: Temu z kolejnym rekordem. Które serwisy i aplikacje odwiedzamy najczęściej? (Mediapanel z sierpnia)

Trzy inne serwisy z zestawienia miały ponad 4 mln użytkowników. W sekcji show-biznesowej Fakt.pl (Ringier Axel Springer Polska) każdy z 4,6 mln internautów (15,42 proc. zasięgu) spędził przeciętnie 6 minut i 40 sekund. Plotek.pl (Agora) jako serwis i aplikacja przyciągnął 4,35 mln użytkowników (14,58 proc. zasięgu), każdego średnio na 5 minut i 25 sekund, zaś Jastrzabpost.pl (Grupa Wirtualna Polska) - 4,33 mln odwiedzających (14,52 proc. zasięgu), przeciętnie na 5 minut i 38 sekund.

Minimalnie poniżej pułapu 4 mln użytkowników znalazł się Swiatgwiazd.pl (Iberion), który odwiedziło 3,99 mln internautów (13,37 proc. zasięgu), spędzając średnio po 5 minut i 28 sekund.

Oprócz Fakt.pl w czołowej dziesiątce są sekcje show-biznesowe dwóch innych portali horyzontalnych. Na o2.pl (Grupa Wirtualna Polska) taki dział zanotował 3,44 mln użytkowników, 11,52 proc. zasięgu oraz dokładnie 5,5 minuty przeciętnego czasu korzystania, a na portalu „Super Expressu” (Grupa ZPR Media) - 2,32 mln użytkowników (7,77 proc.) oraz 3 minuty i 11 sekund średniego czasu.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Z kolei Party.pl (Burda Media Polska) odwiedziło 3,15 mln internautów (10,54 proc. zasięgu), spędzając przeciętnie po 3 minuty i 28 sekund.

W porównaniu do lipca Pudelek.pl stracił 51,2 tys. użytkowników oraz minutę i 22 sekundy średniego czasu korzystania (to odpowiednio 0,9 i 4,3 proc. w dół). Mimo to zwiększył przewagę nad Pomponikiem, który zanotował głębsze spadki: o 293,9 tys. odwiedzających (5,1 proc.) i 53 sekundy przeciętnego czasu (7,4 proc.).

Do marca br. (potem przez trzy miesiące nie publikowano danych serwisów tematycznych w związku ze zmianami w Mediapanelu) przez wiele miesięcy liderem zasięgowym był Pomponik. Zdarzało się, że jego przewaga nad Pudelkiem i Plotkiem przekraczała 2 mln użytkowników.

Duże wzrosty sekcji show-biznesowych o2.pl i Fakt.pl

W sierpniu br. dwucyfrowo w ujęciu procentowym zmalały miesiąc do miesiąca wyniki Party.pl i sekcji show-biznesowej portalu „Super Expressu”. Na pierwszej witrynie ubyło 501,1 tys. internautów (13,7 proc.), a średni czas spędzony przez każdego skrócił się o 35 sekund (14,4 proc.), zaś na drugiej liczba odwiedzających zmalała o 648 tys. (21,8 proc.), zaś przeciętny czas korzystania o 32 sekundy (14,3 proc.).

Natomiast Plotek stracił 430,6 tys. użytkowników (9 proc.) oraz minutę i 26 sekund średniego czasu spędzonego przez każdego (20,9 proc.).

Za to sekcja o show-biznesie na o2.pl przyciągnęła 983 tys. internautów więcej niż przed miesiącem, a średni czas spędzony przez każdego wydłużył się o minutę i 21 sekund (to odpowiednio 40,1 i 32,5 proc. w górę). Analogiczny dział Fakt.pl zyskał 286,9 tys. użytkowników (6,6 proc.) i 40 sekund przeciętnego czasu korzystania (11,1 proc.), a Swiatgwiazd.pl - 516,3 tys. użytkowników (14,9 proc.) i 5 sekund średniego czasu (1,5 proc.).

Dołącz do dyskusji: Pudelek znów przed Pomponikiem, Świat Gwiazd w górę. Kilka witryn ze spadkami

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Pawel
Wole pomponik niz pudelek
odpowiedź
User
lkjhg
Wole "Pomponik" OD "PudelKA"

Człowieku, ty polski znać tak ogólnie, w zarysie. Polska języka trudna języka.
odpowiedź
User
Tomi
Pomponik to rynsztok, nawet wstydzą się tam podpisywać z nazwiska.
odpowiedź