Puma inwestuje w Polskę
Firma Puma Polska przeznaczyła znaczne środki finansowe na działania marketingowe związane z promocją swojej marki w Polsce
Jak poinformował Piotr Cichecki, dyrektor generalny Puma Polska, firma osiągnęła wysoki wzrost sprzedaży swoich produktów w 2003 roku. Cele finansowe zakładane na 2003 rok, zostały, jak mówi Piotr Cichecki przekroczone zarówno pod względem wartości sprzedaży netto jak i zysku brutto. – Dlatego postanowiliśmy zwiększyć wydatki na wszelkie działania marketingowe w tym roku, jak i w 2005 – dodał.
Firma Puma Polska podpisała umowę sponsorską z polską tenisistka Martą Domachowską, która zakłada współpracę pomiędzy stronami do końca 2005 roku, z możliwością przedłużenia jej na kolejne lata. Marta Domachowska będzie występowała na kortach w strojach i butach z kolekcji Pumy. Ponadto, tenisistka może korzystać z propozycji lifestylowych firmy. – Sponsoring należy do strategicznych działań marketingowych Pumy – mówi Piotr Cichecki. – Puma wspiera wizerunek ludzi, którzy kreują indywidualny styl i wyznaczają nowe trendy w różnych dziedzinach życia.Firma Puma Polska prowadzi obecnie dwie kampanie reklamowe pod nazwą: „Hello” oraz „Complete Running”, które potrwają do końca maja. Adaptacją kampanii na polski rynek zajęła się agencja reklamowa Saatchi&Saatchi, a zakupem mediów Zenitch Media. Obie firmy obsługują Pume na całym świecie. Kolejne kampanie pod nazwą „Italia” (od maja do czerwca) oraz „Jamajka” ( od sierpnia do września), również przygotują obie agencje. Działania reklamowe obejmą swym zasięgiem głównie prasę ( m.in. „Shape”, Elle”) oraz telewizje (m.in. Discovery, MTV, TVN). Celem działań reklamowych prowadzonych przez Pumę, jest jak mówi Piotr Cichecki, zmiana wizerunku młodego człowieka, dyktowanie trendów wśród grupy docelowej – 15-30 lat, którą sa ludzie zorientowani na zabawę i na lifestyle.
Dołącz do dyskusji: Puma inwestuje w Polskę