'Punkt GG' promuje dodatkowe wersje Gadu-Gadu (wideo)
Pod hasłem "Punkt GG" przebiega kampania promująca dodatkowe wersje komunikatora Gadu-Gadu.
Wirusowa kampania promocyjna Gadu-Gadu podkreśla, że z tego komunikatora można korzystać bezpośrednio w przeglądarkach internetowych oraz w telefonach komórkowych. Akcja pod hasłem "Punkt GG" wykorzystuje filmiki, w których doktor Jubicz w zabawny i dwuznaczny sposób opisuje dodatkowe wersje Gadu-Gadu.
Kampania od połowy kwietnia jest prowadzona w internecie (serwisy YouTube, MojaGeneracja i Blip, radio Open.Fm, strona www.punktgg.pl). W ramach działań pod numerem GG 69 doktor Jubicz odpowiada na pytania internautów, a ulotki znajdują się w sklepach Cropp Town i restauracjach Pizza Dominium. W pierwszym etapie akcja była też prowadzona w młodzieżowych stacjach telewizyjnych (4fun.tv, MTV, Comedy Central, VH1, VIVA). Kreację kampanii - zaplanowanej do połowy lipca - przygotowała agencja reklamowa Focus Media Group.
Dołącz do dyskusji: 'Punkt GG' promuje dodatkowe wersje Gadu-Gadu (wideo)