Pysio po raz pierwszy w kinach
Po raz pierwszy w historii marki, reklamy soków marchewkowych PYSIO pojawiły się kinach
28 maja w największej sieci multipleksów Cimena City rozpoczęła się kampania PYSIA. Spot pt. "Wyścig w parku"zrealizowany przez agencję Ad Fabrika FCB, który od 12 kwietnia do końca maja gościł na antenach największych ogólnopolskich stacji telewizyjnych, teraz towarzyszył będzie kinowym emisjom filmowych hitów sezonu: "Shrek 2", "Harry Poter" i "Rogate ranczo".
Oznacza to, że reklama PYSIA będzie wyświetlana przez kilka tygodni na kilkudziesięciu ekranach kinowych w największych ośrodkach miejskich Polski (Śląsk, Trójmiasto, Warszawa, Kraków). Kampania obejmuje swoim zasięgiem również trzy prestiżowe kina trójwymiarowe Panasonic IMAX.
Pysio jest także sponsorem głównym najnowszej produkcji Walta Disneya, pt. "Rogate Ranczo". W związku z tym faktem oraz zbliżającym się Dniem Dziecka, Pysio przygotował niespodziankę. W trakcie kampanii, w salach kinowych zostanie rozdanych 150 tysięcy soków Pysio. Dodatkowo na początku czerwca Pysio ufunduje dla dzieci z domów dziecka specjalny, bezpłatny pokaz filmu.
Przygotowana kampania kinowa jest pierwszą tego rodzaju w historii działań reklamowych Pysia. To kinowy debiut, którego celem jest umacnianie wizerunku i zbliżenie marki do konsumenta. Decyzja rozszerzenia działań reklamowych jest wynikiem bardzo dynamicznie rosnącej pozycji rynkowej Pysia. W chwili obecnej Pysio jest drugą marką w segmencie soków marchewkowych, a jego sprzedaż w tym roku podwoiła się. Jest to w dużej mierze efekt konsekwentnej i dynamicznej kampanii marketingowej. Dwie intensywne kampanie telewizyjne w kilku ogólnopolskich stacjach telewizyjnych i dziecięcych kanałach tematycznych, promocje w punktach sprzedaży i nowy serwis internetowy, który nie tylko dostarcza atrakcyjnej rozrywki, ale również edukuje to w telegraficznym skrócie bilans minionych czterech miesięcy. A przed nami kolejne aktywności, o których będziemy na bieżąco informować.
PYSIO to marka przecierowych soków marchewkowo - owocowych w szklanych butelkach o pojemności 320 ml oraz 750 ml + "30% gratis". Znajduje się w portfolio firmy Agros Nova, obok innych znanych i lubianych marek: Fortuna (w tym: Karotka, Frutimil, Minerado), Garden, Łowicz, Tarczyn i Krakus.
AGROS NOVA Sp. z o.o. powstała 29 grudnia 2003 r. z połączenia spółek: Agros Fortuna i Sonda. Jest liderem na rynku produktów dżemowych (43% udziałów - wartościowo, średnia za 2003 r., AC Nielsen) i sosów pomidorowych (37% udziałów) oraz wiceliderem w segmencie soków, napojów i nektarów (17,6%).
Dołącz do dyskusji: Pysio po raz pierwszy w kinach