SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

PZL z pierwszymi projektami dla Lirene

Agencja reklamowa PZL przygotowała nową identyfikację wizualną i nowy projekt opakowań marki kosmetycznej Lirene. To efekt wygranego przetargu.

W lipcu 2022 roku agencja PZL wygrała konkurs na obsługę marki Lirene w zakresie packaging design oraz przygotowania nowej identyfikacji wizualnej marki. W pierwszym etapie prac został wykonany redesign logotypu. W kolejnym kroku powstały nowe opakowania produktów oraz nowy brandbook. Wyniki współpracy właśnie ujrzały światło dzienne. Launch nowej identyfikacji oraz nowych projektów opakowań miał miejsce na targach Cosmoprof Worldwide Bologna w dniach 16-18 marca 2023.

W zakresie już wykonanych prac powstała nowa identyfikacja wizualna marki Lirene, do której PZL przygotował także księgę marki. Do tej pory zostały także zaprojektowane takie linie produktowe takie jak Power of Plants, Aqua Bubbles, czy Vitamin Energy. W przygotowaniu są projekty kolejnych linii. Ilustracje do projektów wykonała artystka Agnieszka Żylińska-Rękas.

- Zawsze zajmowaliśmy się projektowaniem, w rozmaitych segmentach rynku i na różną skalę. Wracamy w ten sposób do wieloetapowych, dużych projektów - mówi Hubert Barczak, head of design w PZL. -To jest zadanie, nad którym zaczęliśmy pracować bardzo wiele miesięcy temu. Teraz nareszcie możemy pokazać pierwsze, ale jeszcze nie wszystkie rezultaty - proces trwa.
Bardzo się z tego wszystkiego cieszymy - pracujemy dla jednej z największych firm kosmetycznych, pionierskiej w tej części świata, tworzymy nową, konkurencyjną identyfikację ważnej marki i mieliśmy od klienta wyraźną prośbę: zrobić coś oryginalnego. Piękna ilustracja łączy się z dobrą grafiką użytkową po to, żeby marka znowu odnosiła sukcesy, na co, jak widać po debiucie na targach w Bolonii i reakcjach na ten debiut, ma naprawdę duże szanse.

Dołącz do dyskusji: PZL z pierwszymi projektami dla Lirene

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl