SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Q&AConsulting rozszerza grono Klientów

Na początku maja Q&AConsuling pozyskała nowego klienta z branży reklamy ATL i BTL - Agencję Vert Advertising

Rozpoczęta współpraca dotyczy kompleksowej obsługi z zakresu PR, a w pierwszym etapie działań media relations. 

Główny cel prowadzonych działań to budowanie i utrwalanie pozytywnego wizerunku Agencji wśród aktualnych i potencjalnych klientów. Vert Advertising na rynku istnieje od trzech lat. Jest agencją kreatywną, świadczącą wysoką jakość usług, które popiera swoim doświadczeniem. Vert Advertising kreuje i modeluje marki. Kształtuje tożsamość firm, budując systemy identyfikacji wizualnej.

Do głównych Klientów Vert Advertising należą: Alima Gerber, Delecta, Dębica, Dunlop, Finlandia Polska, GoodYear, Grupa Bongrain, Kamis, KFC, Lu Polska, Nestle, Philip Morris Polska,  Turek, Tetra Pak, Unilever, US Pharmacies, Vivat.

- Zdecydowaliśmy się na podjęcie stałej współpracy z Q&A Consulting, ponieważ chcielibyśmy, aby marka Vert Advertising stała się rozpoznawalna, nie tylko wśród naszych Klientów. Zależy nam, aby zaistniała również w świadomości potencjalnych Klientów. Agencja gotowa jest na to, aby zacząć regularną komunikację dotyczącą bieżących działań i realizowanych projektów - powiedział Bolesław Dubowski, creative director Vert Advrtising.

Umowa na stałą obsługę w zakresie PR została podpisana z Agencją Vert Advertising z początkiem maja, z pominięciem formuły przetargowej.

Dołącz do dyskusji: Q&AConsulting rozszerza grono Klientów

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl