SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Rusza wizerunkowa kampania Radia Kolor

1 września Radio Kolor 103 FM rozpoczęło nową kampanię wizerunkową pod hasłem "Mój ulubiony kolor".

Kampania oparta jest o prostą komunikację nawiązującą do nazwy stacji. W jej ramach przygotowano konkursy antenowe i liczne działania ambientowe w przestrzeni miejskiej.

Kampania prowadzona będzie do końca roku i obejmie nośniki outdoorowe w Warszawie i okolicach oraz m.in.: samochody ELE Taxi, ekrany w pociągach Kolei Mazowieckich, ekrany w kinach oraz centrach handlowych. Będzie prowadzona również w internecie, w tym za pośrednictwem mediów społecznościowych i nowej wersji aplikacji mobilnej Radia Kolor.

Za przygotowanie kampanii oraz zaplanowanie mediów odpowiada zespół kreatywny Radia Kolor, autorką projektu graficznego jest Magda Pilaczyńska.

 



 

Dołącz do dyskusji: Rusza wizerunkowa kampania Radia Kolor

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
albo
może trzeba zatrudnic wróżbite macieja?
przyjdzie wam przynajmniej 1 procent i może w koncu będziecie w pierwszej 10 ;-)
4 3
odpowiedź
User
edek
czyli jak zwykle o taniości i mało skutecznie.
2 2
odpowiedź
User
Piotr
Lubię to radio, jest niedocenione. Dobrze grają. Czasami prezenterzy bredzą, ale te minutę da rade wytrzymać. Nie wszyscy oczywiście.
6 0
odpowiedź