Radio Plus w górę
Dorośli dłużej i częściej z Radiem Plus w Warszawie
Radio Plus zdecydowanie zwiększa udział w rynku wśród dorosłych mieszkańców w Warszawie. W najnowszej fali badań (SMG/KRC, wrzesień: listopad 2004) stacja, z wynikiem 3,7 %, wychodzi na trzecią pozycję wśród lokalnych stacji radiowych.
Bardzo dobry wynik Radio Plus notuje również w swojej grupie docelowej (kobiety 30: 49) gdzie notuje 5,3 % udziału w rynku.
Radio Plus jest również absolutnym liderem na rynku pod względem długości słuchania stacji radiowej wśród osób dorosłych. W grupie wszystkich mieszkańców stolicy w wieku 30-49 lat stacja notuje średni czas słuchania na poziomie 281 min, natomiast w targacie docelowym (kobiety 30:49) 441 min.
all: 30-49
Udział w rynku (%) | wrzesień: listopad 2004 | sierpień: październik 2004 |
Radio Eska 105,6 FM | 11,1% | 8,77% |
Radio Złote Przeboje Pogoda | 9,8% | 9,98% |
Radio Plus Warszawa | 3,7% | 2,55% |
Radio Wawa | 3,6% | 5,48% |
Radio 94 | 3,0% | 3,69% |
Radio PiN 102 FM | 2,6% | 2,86% |
Radio Kolor 103 FM | 2,5% | 2,07% |
Radiostacja | 1,5% | 3,15% |
Radio TOK FM | 0,8% | 0,69% |
Radio 104,4 Gold FM | 0,5% | 0,36% |
Radio Święty Józef 96,5 FM | 0,5% | 0,41% |
Polskie Radio dla Ciebie -RDC | 0,4% | 0,56% |
Radio Jazz | 0,2% | 0,42% |
Warszawa, kobiety 30:49
Udział w rynku (%) | wrzesień: listopad 2004 | sierpień: październik 2004 |
Radio Eska 105,6 FM | 13,3% | 10,36% |
Radio Złote Przeboje Pogoda | 11,2% | 10,03% |
Radio Wawa | 5,5% | 8,39% |
Radio Plus Warszawa | 5,3% | 3,83% |
Radio PiN 102 FM | 2,2% | 2,62% |
Radio 94 | 1,6% | 2,65% |
Radio Kolor 103 FM | 1,4% | 1,56% |
* Źródło: SMG/KRC A.Millward Brown Company Radio Track 2004, Okres badania: wrzesień 2004 : listopad 2004, sierpień: październik 2004, Grupa celowa: mieszkańcy Warszawy, 30: 49 lat, dni słuchania: dni powszednie
Dołącz do dyskusji: Radio Plus w górę