Radio ulubionym medium
72 procent dorosłych Amerykanów przeznacza na słuchanie radia mniejwięcej tyle samo czasu co pięć lat temu.
Podróżując samochodem, 73 procent mieszkańców USA włącza radio -informuje serwis Media Life, powołując się na badanie firmy OmniTelprzeprowadzone na zlecenie American Media Services.
61 procent respondentów stwierdziło, że słucha radiaprzynajmniej raz dziennie. W porównaniu z kwietniem ubiegłego rokuwskaźnik ten spadł o 3 procent, a wobec września o 2 procent. 1/3badanych przyznała też, że słucha radia internetowego, a 12 procentradia HD.
Z kolei słuchając tradycyjnego radia, 53 procent respondentów wtrakcie przerw reklamowych nie zmienia stacji. Robi to 35 procentbadanych, a 8 procent całkowicie wyłącza radioodbiornik.
źródło: Media Life
Dołącz do dyskusji: Radio ulubionym medium