SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Radio Zet przed RMF FM

W listopadzie 2006 roku Radio Zet zanotowało najwięcej, pod względem cennikowym, wpływów z reklam.

Radio Zet zarobiło 38 929 590 zł, czyli o ponad 7,6 mln zł więcej niż w listopadzie 2005 – wynika z danych Expert Monitor. Na drugim miejscu znalazło się RMF FM, które zanotowało przychody reklamowe na poziomie 36 572 560 zł (milion zł więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku).

RMF FM mniejszą dynamikę wzrostu od Radia Zet tłumaczy m.in. ograniczeniem barterów, których w konkurencyjnej stacji jest więcej.

Wśród rozgłośni regionalnych najwięcej wpływów miało Radio Pogoda Złote Przeboje Warszawa - wzrost o 77 proc. do 3,4 mln zł.

Wszystkie monitorowane rozgłośnie zarobiły w październiku 2006 roku 145 969 233  zł, czyli o  ponad 24 mln zł więcej niż w analogicznym okresie 2005 roku.

bez autopromocji
Rok / Miesiąc XI.2006
TOP Medium Wpływy [zł]
Razem: Radio 145 969 233 zł
ZET 38 929 590 zł
RMF FM 36 572 560 zł
PR 3 5 241 856 zł
ZŁOTE PRZEBOJE POGODA Warszawa 3 397 961 zł
ESKA Warszawa 3 319 930 zł
PR 1 3 297 569 zł
ESKA Wrocław 3 144 248 zł
ESKA Poznań 2 626 044 zł
ESKA Łódź 2 598 836 zł
WAWA 2 469 540 zł

 

bez autopromocji
Rok / Miesiąc XI.2005
TOP Medium Wpływy [zł]
Razem: Radio 121 045 120 zł
RMF FM 35 497 305 zł
ZET 31 309 505 zł
PR 1 4 679 600 zł
PR 3 4 298 505 zł
ESKA Warszawa 3 727 020 zł
ESKA Wrocław 2 752 844 zł
ESKA Łódź 2 315 469 zł
ESKA Poznań 2 131 445 zł
HIT FM (ESKA Trójmiasto) 2 041 376 zł
WAWA 1 960 129 zł

dane cennikowe, bez autopromocji, źródło: Expert Monitor

Dołącz do dyskusji: Radio Zet przed RMF FM

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl