Radio ZET. Radio na dzień dobry
1 października rusza nowa kampania reklamowa Radia ZET
"Radio ZET. Radio na Dzień Dobry" - to hasło nowej kampanii reklamowej Radia ZET, promującej poranny program "Dzień dobry bardzo". Kampania potrwa do końca roku i będzie wykorzystywała spoty telewizyjne, reklamy prasowe oraz internet.
"Treścią spotów telewizyjnych i reklam prasowych są sceny z życia rodziny: zaspane dzieci, pies, krzątająca się w pośpiechu mama i szykujący się do wyjścia z domu ojciec. Rodzinie od rana towarzyszy Radio ZET. "Radio na dzień dobry" wprawia całą rodzinę w dobry nastrój dzięki rozbudzającej muzyce, najważniejszym wiadomościom i inteligentnej rozrywce. Kampania w klasyczny sposób pokazuje Radio ZET jako radio bliskie słuchaczowi, przyjemne, niezbędne słuchaczowi już od rana i towarzyszące mu przez cały dzień" - informuje Radio Zet.
-Kampania, rozpoczynająca się 1 października, jest efektem kontynuacji strategii promowania porannego pasma w Radiu Zet (między 6.00 a 9.30).
"Naszym celem marketingowym jest utrzymanie i umocnienie pozycji Radia ZET na rynku. Projekty kampanii telewizyjnej i prasowej oparte są na klasycznych pomysłach. W reklamach kładziemy nacisk na poranek, przyjemność wstawania wraz z Radiem ZET, radiem, którego wyróżnikami są: osobowości, wiadomości i dobra muzyka. Radio ZET to radio na dzień dobry. Nasza siła to program poranny i zamierzamy to wykorzystać." - mówi Robert Kozyra, prezes Radia Zet.
Spot telewizyjny (w dwóch wersjach - 30 i 15 sekundowej) emitowany będzie od października w TVP1, TVP2, Polsacie, TV4 oraz TVN 7. Reklama prasowa obejmie w październiku, listopadzie i grudniu m.in.: "Gazetę Wyborczą", "Gazetę Prawną," "Puls Biznesu", "Politykę", "Tygodnik Powszechny" oraz "Vivę!", "Galę", "Elle", "Twój Styl", "Playboya", "Cosmopolitan", "Claudię", "Film", "Marie Clair," "Urodę" i "Panią."
Projekt kreacji i realizację kampanii "Radio ZET. Radio na Dzień Dobry" przygotowała agencja reklamowa Bimer - Mazurczak. Autorem Hasła "Radio ZET. Radio na Dzień Dobry" jest duet: "Piotr Jagielski i Szymon Majewski - niezależna spółka autorska". Opracowaniem strategii kampanii oraz zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Planing Group. Koszt kampanii nie został ujawniony.
Dołącz do dyskusji: Radio ZET. Radio na dzień dobry