Radosław Wierzbiński i Ewa Schreiber na czele działów Media Impact Polska
W Media Impact Polska, biurze reklamy Grupy Onet i Ringier Axel Springer Polska, Radosław Wierzbiński awansował na stanowisko szefa działu strategii i jakości, a Ewa Schreiber - na szefową działu ofert i zarządzania projektami.
Radosław Wierzbiński na nowym stanowisku będzie kierował działem odpowiedzialnym za tworzenie strategii i analiz dla kluczowych klientów, szkolenia i warsztaty, oraz dbanie o jakość ofert.
W Media Impact Polska pracuje od ub.r., dotychczas jako strateg. Wcześniej był związany z Grupą Onet i agencją MRM Worldwide, gdzie był researcherem, a następnie strategic plannerem. Pracował dla takich marek jak L’Oreal, Wedel, Mastercard czy Biedronka. Ukończył Chartered Institute of Marketing i Szkołę Strategii Marki SAR.
Ewa Schreiber jako szefowa działu ofert i zarządzania projektami będzie zajmować się przygotowaniem ofert i koordynacją projektów wieloobszarowych i wielomediowych, począwszy od przygotowania założeń i mediaplanu, po ich implementację oraz nadzór nad przebiegiem projektu.
Przedtem pełniła w Media Impact Polska funkcje strategic project managera i crossmedia strategy managera. Wcześniej pracowała w Ringier Axel Springer Polska i Grupie RMF, gdzie realizowała oferty crossmediowe łączące prasę, internet i radio.
Oba nowo utworzone działy wchodzą w skład działu projektów kierowanego przez Magdalenę Milewską. - Każdego roku realizujemy kilkaset projektów wieloobszarowych lub wielomediowych. Nowa struktura wynika z potrzeby stworzenia jednego miejsca zarządzania wszystkimi zapytaniami na projekty niestandardowe - wyjaśnia Milewska.
Dołącz do dyskusji: Radosław Wierzbiński i Ewa Schreiber na czele działów Media Impact Polska