Reality TV w Indiach
27 milionów gospodarstw domowych na świecie
Zone Vision, międzynarodowy producent oraz dystrybutor kanałów tematycznych, wprowadza kanał Reality TV do Indii. Podpisanie umowy z Zee - Turner, dystrybutorem kanałów na rynku indyjskim, umożliwi emisję kanału począwszy od 1 lutego 2003.
Do końca pierwszego kwartału tego roku nowy kontrakt spowoduje wzrost dotarcia kanału o 10 milinów abonentów. Całkowita liczba odbiorców Reality TV to 27 milionów abonentów na 5 kontynentach.
Chris Wroński, Prezes Zone Vision powiedział: "Reality TV odniósł ogromny światowy sukces i udowadnia to poprzez stale wzrastające ratingi oraz popularność wśród widowni. Od początku naszym marzeniem było wprowadzić ten kanał na drugi co do wielkości rynek telewizji kablowych na świecie i jesteśmy zadowoleni mogąc dzielić sukces dystrybucyjny z Zee - Turner."
Subhash Chandra, Prezes Zee Telefilms Ltd. powiedział: "Jesteśmy bardzo zadowoleni z podpisania umowy na dystrybucję kanału Reality TV w Indiach. Kanał proponuje zupełnie nową zawartość nieobecną do tej pory w naszej ofercie programowej. Jesteśmy przekonani, że telewidzowie w Indiach będą zadowoleni z nowego kanału, który znajdą w pakiecie wśród innych kanałów dystrybuowanych przez Zee - Turner. Z niecierpliwością oczekujemy pomyślnego rozpoczęcia emisji Reality TV w lutym 2003, a także kontynuacji owocnej współpracy z Zone Vision."
Dołącz do dyskusji: Reality TV w Indiach