SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Reebok zmienia styl na kobiecy

Reebok ruszy w marcu z kampanią reklamową, wdrażającą nową globalną strategię marki Reebok.

Reeboka wraca do swojego pozycjonowania z lat 80. opartego na połączeniu radości uprawiania sportu z odważnym wzornictwem obuwia przeznaczonego dla kobiet. Na rynek wprowadzana jest właśnie linia tej marki o nazwie "On the Move".

reebok

Kampania reklamująca nową kolekcję Reeboka obejmie w marcu outdoor, internet i prasę kobiecą. W ramach akcji do klubów fitness trafi opracowany przez firmę program treningowy, który już teraz jest promowany na stronie www.reebok.com/women.

Kreacja kampanii została przygotowana centralnie, planowaniem i zakupem mediów zajmują się domy mediowe Carat oraz Hypermedia, a działania PR w Polsce koordynuje Resource PR.

Dołącz do dyskusji: Reebok zmienia styl na kobiecy

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Julka
bardzo ładne i wygodne są te ubrania z "On the move", kupiłam bluzkę i spodnie na fitness i czuje się w nich świetnie i kobieco, skóra oddycha, nic nie drażni, przyjemnie się ćwiczy w takich ubraniach
0 0
odpowiedź
User
Hunny
"Reebok zmienia styl na kobiecy" - i bardzo dobrze, w końcu ktoś pomyślał o nas, że podczas treningu też chcemy wyglądać atrakcyjnie. Osobiście kolekcja On the move bardzo mi się podoba, zamierzam zainwestować w porządny komplet do ćwiczeń i na pewno będzie to coś z tej kolekcji.Buty z OTM też są fajne.
0 0
odpowiedź