SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Rekordowe zainteresowanie meczami szczypiornistów

Niedzielny mecz kadry szczypiornistów z Danią, w którym Polacyzajęli trzecie miejsce, oglądało na Dwójce 6,2 mln widzów,przykuwając przed ekrany 42 procent widowni oglądającej w tymczasie TV. Większym zainteresowaniem cieszyło się tylko piątkowestarcie Polaków z Chorwatami (6,9 mln widzów, 41 proc. udziału).

Średnia oglądalność trzech ostatnich spotkań (Chorwacja -Polska, Polska - Dania, Francja - Chorwacja) wyniosła 5,7 mlnwidzów (udział 35,4%).Natomiast średnia oglądalność wszystkichmeczów transmitowanych na TVP 2 ukształtowała się na poziomie 3,8mln widzów (udział 25,8%).

POLSKA:DATASTARTAMRSHR%SHR% (16-49)
ALGIERIA17-0115:11:08172474415,10%14,14%
ROSJA18-0119:08:01278495015,97%15,52%
MACEDONIA19-0115:10:32209004221,67%26,21%
TUNEZJA21-0119:08:07294304918,79%20,56%
NIEMCY22-0117:19:17271476319,37%19,82%
DANIA24-0119:59:49296191818,84%20,82%
SERBIA25-0115:07:20391301729,16%29,60%
NORWEGIA27-0120:06:29499250929,11%30,59%
CHORWACJA30-0120:05:22693283640,53%41,41%
DANIA01-0214:44:52615677742,10%42,26%
FINAŁ01-0217:16:32430991226,21%27,96%
ŚREDNIO

382345825,76%27,16%

Meczami mistrzostw świata w piłce ręcznej głównie pasjonowalisię panowie, którzy stanowili 59% fanów piłki ręcznej (41%stanowiły panie). Przeciętny widz miał powyżej 40 roku życia ipochodził ze wsi lub małego miasta.

Wpływy z reklam i plansz sponsorskich emitowanych przytegorocznych transmisjach na TVP 2 wyniosły 6 mln złotych. Zreklamy w telewizji skorzystało 90 reklamodawców. W sumiewyemitowanych spotów i plansz sponsorskich było 393. Największymireklamodawcami mistrzostw byli Procter & Gamble, PKO BP,Reckitt Benckiser.


Powyższe ceny są danymi cennikowymi i nie uwzględniają rabatów.Wszystkie dane za AGB Nielsen Media Research.

Dołącz do dyskusji: Rekordowe zainteresowanie meczami szczypiornistów

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl