Rewolucja w grupie "Infor"
Grupa Wydawnicza "Infor" stawia na reklamę.
Centrum Reklamy Gazety Prawnej i Centrum Rozwoju Reklamy to dwie nowe struktury, powołane w tym tygodniu w Grupie Wydawniczej Infor. Zastąpiły one dotychczasowe Centrum Reklamy. Celem zmian jest uzyskanie znacznego wzrostu udziału produktów INFOR-u w rynku reklamowym. Dotyczyć to ma zwłaszcza dziennika "Gazeta Prawna".
Dyrektorem Centrum Reklamy "Gazety Prawnej" został Marcin Donimirski. Jest on odpowiedzialny za sprzedaż powierzchni reklamowej w tym dzienniku. Marcin Donimirski ma wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu sprzedażą reklamy, zdobyte między innymi na stanowisku dyrektora biura reklamy "Pulsu Biznesu". Powołanie nowej struktury to kontynuacja polityki rozwoju reklamy w dzienniku "Gazeta Prawna".
Drugą nową strukturą w INFOR-ze jest Centrum Rozwoju Reklamy, którego dyrektorem został Bartłomiej Ślusarczyk, dotychczasowy dyrektor Centrum Reklamy. Odpowiada on za sprzedaż powierzchni reklamowej m.in. w publikacjach profesjonalnych, kalendarzach, na nośnikach elektronicznych oraz w nowych produktach Grupy Wydawniczej INFOR S.A - informuje Marcin Malinowski, rzecznik prasowy firmy.
Dołącz do dyskusji: Rewolucja w grupie "Infor"