RMF Classic rusza z kampanią
RMF Classic ma osiągnąć w 2005 roku próg rentowności
Należąca do giełdowej grupy kapitałowej Broker sieć 5 rozgłośni radiowych RMF Classic z muzyką klasyczną startuje ze swą pierwszą kampanią reklamową jako patron filmu "Upiór w operze". Kinowa premiera znanego musicalu będzie przewodnim motywem kampanii RMF Classic, wspieranej reklamami na billboardach oraz w tematycznych kanałach TV, m.in. TVN 24 i Discovery. Marek Dworak, prezes Brokera, podkreśla, że już w grudniu 2004 r. RMF Classic zbliżyła się do osiągnięcia rentowności. Jej przychody były niewiele niższe od kosztów.
Kampania reklamowa ma pomóc spopularyzować sieć, która w II połowie tego roku ma zacząć przynosić zyski. - Chcemy rosnąć w tym roku wraz z rynkiem reklamy radiowej - zapowiada Marek Dworak. Według niego w 2005 r. wpływy reklamowe radia powinny wzrosnąć o ponad 10 - 11 proc. w porównaniu z 2004 r., a RMF FM chce zachować pozycję lidera z ponad 30 proc. udziałem.
Dołącz do dyskusji: RMF Classic rusza z kampanią