SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

RMF liderem reklam

W 2003 roku największy wzrost wpływów z reklam zanotowało Polskie Radio

Jak wynika z monitoringu radiowego CR Media w pierwszych pięciu miesiącach 2003 największy wzrost przychodów z reklam w stosunku do tego samego okresu ub.r. zanotowało Polskie Radio. Program 1 PR zarobił 15 519 818 zł, czyli o około 50% więcej niż w 2002 roku. Radio Zet zyskało 39%, "Trójka" 30% a RMF FM 25 %.

Łączne wpływy z reklam czterech ogólnopolskich rozgłośni (RMF FM, Radio Zet, Program I i III PR) w okresie I-V 2003 roku wyniosły 226 342 520 zł. W analogicznym okresie 2002 było to 170 726 867 zł.

Stacje ogólnopolskie I-V 2003 I-V - 2002
RMF FM 106 334 060 85 348 270
ZET 92 956 518 66 292 880
PR-1 15 519 818 10 201 394
PR-3 11 532 125 8 884 324
TOP 10 stacji lokalnych    
POGODA Warszawa 8 392 918 7 656 431
WAWA 7 217 150 6 098 748
ESKA WARSZAWA 6 976 954 6 386 918
ESKA Łódź 4 819 170 4 308 208
ESKA WROCŁAW 4 811 360 4 046 026
ESKA Poznań 4 788 214 3 852 578
KAROLINA Katowice 4 769 440 6 445 830
PARADA Łódź 4 162 662 3 668 020
KOLOR Warszawa 3 895 601 5 584 894
JAZZ 88,4 FM Poznań 3 123 575 2 945 500

03-maj  
RMF FM 27 937 780
ZET 21 148 630
PR-1 3 230 193
PR-3 2 685 681
TOP 10 stacji lokalnych  
POGODA Warszawa 2 055 100
WAWA 2 047 228
ESKA WARSZAWA 1 563 122
ESKA Łódź 1 212 135
ESKA WROCŁAW 1 190 187
ESKA Poznań 1 114 521
KAROLINA Katowice 1 048 960
ESKA NORD Gdańsk 1 017 451
KOLOR Warszawa 957 060
PARADA Łódź 886 167


Dane te powstały w oparciu o oficjalne cenniki stacji radiowych.

Dołącz do dyskusji: RMF liderem reklam

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl