RMF umacnia pozycję lidera
Ostatnia fala badania słuchalności pokazuje, że słuchaczy zyskały dwie największe rozgłośnie ogólnopolskie.
Udziały radia RMF FM w rynku słuchalności wyniosły w ostatniej badaniu (XII.05 – II.06) 21,3 proc. co w stosunku do poprzedniej fali ( (XI.05 – I.06)) oznacza wzrost o 0,3 proc..
Na drugim miejscu plasuje się Radio Zet z 18,9 proc. udziałem w rynku (poprzednio 18,8 proc.), na trzecim Program I Polskiego Radia z wynikiem 14,7 proc. (spadek o 0,3%), a na czwartym "Trójka" - 6,0 proc. (wzrost o 0,1 proc.).
Słuchalność stacji radiowych grudzień 2005 – luty 2006 | |||
| Udział w rynku (%) | Zasięg tygodniowy | Zasięg dzienny |
Stacje ogólnopolskie | |||
Radio RMF FM | 21,3% (+0,3%) | 73,9% | 27,1% |
Radio Zet | 18,9% (+0,1%) | 67,2% | 23,7% |
Jedynka | 14,7% (-0,3%) | 44,1% | 15,4% |
Trójka | 6,0% (+0,1%) | 39,9% | 7,1% |
Radio Maryja | 2,6% (-0,1%) | 19,5% | 3,9% |
Bis Polskie Radio | 0,7% (+0,3%) | 8,9% | 0,9% |
Dwójka | 0,6% (+0,1%) | 24,1% | 1,1% |
Stacje ponadregionalne | |||
Radio Wawa | 0,9% (- 1,1%) | 10,0% | 1,4% |
Radiostacja | 0,7% (-) | 5,2% | 1,3% |
Radio TOK FM | 0,6% (+0,1%) | 4,3% | 1,0% |
Grupy radiowe | |||
Grupa TIME [43] | 8,0% | 34,8% | 10,8% |
Audytorium 17 [17] | 5,0% | 49,3% | 7,3% |
Grupa AGORA [26] | 4,0% | 26,9% | 5,5% |
Grupa AD.POINT [11] | 1,6% | 8,7% | 2,6% |
Źródło: Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company, ogół badanych, grudzień 2005– luty 2006 |
Dołącz do dyskusji: RMF umacnia pozycję lidera