Robbie Williams bohaterem pierwszej globalnej kampanii Weight Watchers po rebrandingu na WW (wideo)
30 grudnia br. rusza nowa, globalna kampania firmy Weight Watchers. Ambasadorem pierwszych międzynarodowych działań marki po rebrandingu jest Robbie Williams.
W wyniku rebrandingu przeprowadzonego we wrześniu br. firma Weight Watchers zmieniła nazwę na WW. Nowa kampania obejmująca telewizję rusza 30 grudnia br. w bloku przy filmie „Gwiezdne wojny: Przebudzenie mocy” na kanale ITV.
Reklama "For Every Body" z udziałem Robbiego Williamsa skupia się na pokazaniu tego, że każdy ma powód, aby mieć zdrowe życie. - WW chce zostać światowym partnerem w dziedzinie wellness: programem zaprojektowanym dla wszystkich i zaangażowanym w pomaganie milionom we wprowadzaniu zdrowych nawyków - powiedział Mindy Grossman, prezes i dyrektor generalny WW. - Jesteśmy bardzo podekscytowani faktem, że Robbie dołącza do naszej społeczności i inspiruje innych dzięki swojej drodze do odnowy biologicznej - dodał.
Globalnymi ambasadorami marki WW zostali Robbie Williams i Kate Hudson. W ramach zaplanowanych działań oboje mają podzielić się swoimi doświadczeniami z zakresu odnowy biologicznej i zachęcać innych do zmiany trybu życia za pośrednictwem mediów społecznościowych i hashtaga #MyWhy.
Autorem kampanii jest agencja Anomaly.
Dołącz do dyskusji: Robbie Williams bohaterem pierwszej globalnej kampanii Weight Watchers po rebrandingu na WW (wideo)