Rok RMF FM
Ubiegły rok 2002 należał do RMF FM
RMF FM jako jedyna stacja ogólnopolska zanotowała wzrost słuchalności w roku 2002 w przypadku dwóch najważniejszych wskaźników. Udział w rynku dla ogółu badanych (15-75 lat) wzrósł w przypadku tej rozgłośni aż o 16,5%, największy spadek wśród liczących się stacji ogólnopolskich zanotowało Radio ZET - 7%.
Zwiększyła się też znacząco dzienna liczba słuchaczy RMF FM w stosunku do roku 2001 o 7%, najwięcej słuchaczy straciło Polskie Radio Program I - 11%.
- Tak spektakularny wzrost słuchalności RMF FM zawdzięcza udanym zmianom programowym, mającym na celu jego lepsze dopasowanie do potrzeb słuchaczy oraz nowatorskim akcjom reklamowym - informuje nadawca.
udział w czasie słuchania (pon - niedz) | |||
|
rok 2001 |
rok 2002 |
zmiana w stosunku do 2001 |
PR Program 1 |
18,8% |
17,9% |
-4,8% |
PR Program 3 |
5,0% |
4,6% |
-6,7% |
Radio RMF FM |
19,2% |
22,4% |
16,5% |
Radio Zet |
18,8% |
17,5% |
-7,0% |
zasięg dzienny (pon - niedz) | |||
|
rok 2001 |
rok 2002 |
zmiana w stosunku do 2001 |
PR Program 1 |
19,5% |
17,4% |
-11,1% |
PR Program 3 |
6,0% |
5,5% |
-8,1% |
Radio RMF FM |
23,1% |
24,7% |
7,0% |
Radio Zet |
21,5% |
20,4% |
-5,4% |
Źródło: RadioTrack SMG/KRC A Millward Brown Company, ogół badanych (osoby w wieku 15 - 75 lat) |
Dołącz do dyskusji: Rok RMF FM