SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Rolnik szuka żony 4” hitem TVP1. Reality-show śledziło 3,84 mln widzów

Czwarty sezon reality-show „Rolnik szuka żony” oglądało średnio 3,84 mln osób. W porównaniu do trzeciej edycji, emitowanej w analogicznym okresie ub.r., produkcja straciła 800 tys. widzów. TVP1 w czasie emisji formatu była jednak nadal zdecydowanym liderem rynku zarówno w 4+ jak i w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 13,86 mln zł.

Marta Manowska, fot. TVPMarta Manowska, fot. TVP

„Rolnik szuka żony 4” na antenie TVP1 pokazywany był w niedziele po godz. 21.00, w okresie od 3 września do 26 listopada br. Z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że pierwsze reality-show oglądało średnio 3,84 mln osób. Przełożyło się to na 24,73 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 20,12 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 21,26 proc. w grupie 16-59.

Największą widownią cieszył się finałowy odcinek produkcji - zgromadził on przed telewizorami 4,55 mln oglądających (1-minutowy zasięg tego odcinka wyniósł 6,17 mln osób).

Dla porównania, trzecią edycję reality-show, emitowaną w analogicznym okresie ub.r., oglądało średnio 4,64 mln osób, co przekładało się na 29,92 proc., 25,28 proc. i 26,69 proc. udziału. Oznacza to, że program stracił 800 tys. widzów.

Rok temu Jedynka przed emisją „Rolnik szuka żony” pokazywała jednak popularny serial „Ranczo”, który śledziło średnio 5,30 mln widzów.

TVP1 w czasie nadawania reality-show nadal zajmowała pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym, mając dużą przewagę nad konkurencją. Wiceliderem w tym czasie wśród tzw. „wielkiej czwórki” był Polsat, nadający wówczas gł. „Kabaret na żywo”, co dało mu 10,14 proc. udziału. Trzeci był TVN (gł. końcówka „MasterChefa” i filmy; 9,76 proc.), a czwarta - Dwójka (gł. filmy fabularne; 4,87 proc.).

Również wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 Jedynka była zdecydowanym liderem.

Wpływy z reklam pokazanych wokół premierowych odcinków czwartej serii reality-show wyniosły 13,86 mln zł. Dla porównania, trzecia edycja zarobiła z reklam 11,76 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Telewizja Polska rozpoczęła już poszukiwania uczestników do piątego sezonu reality-show „Rolnik szuka żony”. Program na antenę Jedynki powróci jesienią przyszłego roku.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w I półroczu br. udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 10,14 proc.

Dołącz do dyskusji: „Rolnik szuka żony 4” hitem TVP1. Reality-show śledziło 3,84 mln widzów

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
r2d2
To nie dla mnie, ale gratulacje.
odpowiedź
User
Miksie
W ostatnim odcinku kandydatki Piotra odstawiły niezły kabaret, a Manowska położyła je jednym pytaniem.
odpowiedź
User
swojak
kto ogląda taką siarę, dosłownie SIARĘ!!!!
odpowiedź