Rośnie słuchalność RMF FM, duży spadek "Jedynki"
RMF FM i Radio Zet zyskują słuchaczy, duży spadek radiowej "Jedynki", Radia Maryja i Biski.
Najnowsza fala badania Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company (grudzień 2006 - luty 2007) pokazuje, że początek 2007 roku należy do radia RMF FM.
Udział radia RMF FM w rynku słuchalności wyniósł w ostatnim badaniu 22,5 proc. co w stosunku do analogicznego okresu rok temu oznacza wzrost o 1,2 proc. Na drugim miejscu plasuje się Radio Zet z 19,4 proc. udziałem w rynku (poprzednio 18,9 proc.), na trzecim Program I Polskiego Radia z wynikiem 13,6 proc. (spadek o 1,1%), a na czwartym "Trójka" - 6,0 proc. (bez zmian).
Słuchalność stacji radiowych – Udział w rynku | ||
Grudzień-luty 2007 | Grudzień-luty 2006 | |
Stacje ogólnopolskie | ||
Radio RMF FM | 22,50% | 21,30% |
Radio Zet | 19,40% | 18,90% |
Jedynka - Program 1 Polskiego Radia | 13,60% | 14,70% |
Trójka - Program 3 Polskiego Radia | 6,00% | 6,00% |
Radio Maryja | 2,10% | 2,60% |
Dwójka - Program 2 Polskiego Radia | 0,60% | 0,80% |
Bis Polskie Radio | 0,40% | 0,70% |
Stacje ponadregionalne | ||
Radiostacja | 0,90% | 0,70% |
Radio TOK FM | 0,90% | 0,60% |
Radio Wawa | 0,90% | 0,90% |
Grupy radiowe | ||
Grupa TIME [46] | 8,70% | 8,00% |
Audytorium [17] | 5,20% | 5,00% |
Grupa AGORA [28] | 3,90% | 4,00% |
Grupa AD.POINT [11] | 1,70% | 1,60% |
Źródło: Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company, ogół badanych, próba: 23 074. |
Porównując dane "miesiąc do miesiąca" to najchętniej słuchaną stacją radiową było radio RMF FM, które – w porównaniu do ostatniego badania - straciło o 0,1 punkty proc.
Słuchalność stacji radiowych – Udział w rynku | ||
Listopad-styczeń 2007 | Grudzień-luty 2007 | |
Stacje ogólnopolskie | ||
Radio RMF FM | 22,60% | 22,50% |
Radio Zet | 19,40% | 19,40% |
Jedynka - Program 1 Polskiego Radia | 13,50% | 13,60% |
Trójka - Program 3 Polskiego Radia | 5,90% | 6,00% |
Radio Maryja | 2,00% | 2,10% |
Dwójka - Program 2 Polskiego Radia | 0,70% | 0,60% |
Bis Polskie Radio | 0,40% | 0,40% |
Stacje ponadregionalne | ||
Radiostacja | 0,90% | 0,90% |
Radio Wawa | 0,90% | 0,90% |
Radio TOK FM | 0,80% | 0,90% |
Grupy radiowe | ||
Grupa TIME [46] | 8,40% | 8,70% |
Audytorium [17] | 5,40% | 5,20% |
Grupa AGORA [28] | 3,80% | 3,90% |
Grupa AD.POINT [11] | 1,70% | 1,70% |
Źródło: Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company, ogół badanych, listopad 2006 - styczeń 2007; próba: 23 040. |
Dołącz do dyskusji: Rośnie słuchalność RMF FM, duży spadek "Jedynki"