Rośnie sprzedaż 'Gościa Niedzielnego'
Podczas gdy większość tygodników opinii zanotowała spadek sprzedaży w styczniu 2005 roku 'Gość Niedzielny' zwiększył sprzedaż egzemplarzową
W porównaniu do stycznia 2004 roku sprzedaż wzrosła o 6,72% (średnio 112.612 egz. w styczniu 2005 r.), a w stosunku do średniej całorocznej o 3,11 %. Tym samym „Gość Niedzielny” umocnił swoją pozycję w województwach (średnie tygodniowe rozpowszechnianie ogółem za rok 2004):
- śląskim: Gość Niedzielny 49.754, Newsweek 20.185, Polityka 19.992, Wprost 16.745
- małopolskim: Gość Niedzielny 17.964, Newsweek 15.422, Polityka 14.526, Wprost 12.373
- opolskim: Gość Niedzielny 11.944, Newsweek 3.086, Polityka 3.043, Wprost 2.424
- świętokrzyskim: Gość Niedzielny 3.925, Newsweek 3.171, Polityka 2.852, Wprost 2.539 – wynika z danych ZKDP.
Wśród tygodników katolickich nadal pozostaje absolutnym liderem.
Sekretarz redakcji Sebastian Musioł uważa, że tak dobre wyniki świadczą o pozytywnych reakcjach czytelników na zmiany w tygodniku. Od początku roku Gość Niedzielny ma nową szatę graficzną, stałe rubryki mają atrakcyjniejszą formę, pojawiły się nowe formy dziennikarskie i nowi autorzy.
Dołącz do dyskusji: Rośnie sprzedaż 'Gościa Niedzielnego'