„Runner’s World” z nową szatą graficzną i działami
We wtorek 29 marca br. do sprzedaży trafi kwietniowy numer miesięcznika „Runner’s World” (Motor Presse Polska), który zyska odświeżony layout i nowe działy.
W magazynie pojawią się m.in. takie działy jak „Starter” (informacje o badaniach zdrowotnych, gadżetach, patentach, wyniki ankiet ze strony internetowej pisma), „Blog startowy” (dział oparty na kontaktach z czytelnikami na portalach społecznościowych) „Imprezy” (zapowiedzi biegów) oraz „Twój GPS” (opisy i mapy biegu z danego miesiąca z podaniem najciekawszych miejsc na trasie).
Kwietniowe wydanie „Runner’s World” ukaże się w objętości zwiększonej do 132 stron i w nakładzie podniesionym do 40 tys. egz. Cena wynosić będzie bez zmian 11,99 zł. Numer będzie wspierany promocją w pismach „Men's Health”, „Women's Health” oraz w telewizji (kanały tematyczne).
Z danych wydawcy wynika, że średnia sprzedaż „Runner’s World” wynosi ok. 14-15 tys. egz. (tytuł nie został zgłoszony do ZKDP).
>>> Przeglądaj okładki gazet i czasopism w naszym dziale Jedynki
Dołącz do dyskusji: „Runner’s World” z nową szatą graficzną i działami