Rusza kampania Fundacji Rodzin Adopcyjnych (wideo)
Rozpoczyna się kampania zachęcająca do przekazania 1 proc. podatku na rzecz Fundacji Rodzin Adopcyjnych. Akcję przygotowały firmy TBWA\ i Innovations.
Kampania Fundacji Rodzin Adopcyjnych porusza temat dzieci, które mają najmniejszą szansę na adopcję, ponieważ przechodziły problemy zdrowotne. Choroby i pobyty w szpitalach tworzą życiorysy tych dzieci. W kampanii zostają one zaprezentowane w formie specyficznej rozmowy kwalifikacyjnej.
Akcja rusza obecnie w prasie („Gazeta Wyborcza” – również w dodatek o urodzonych dzieciach, „Rzeczpospolita”), internecie (onet.pl, o2.pl) oraz na outdoorze (citylighty), a w marcu obejmie telewizję i radio. Kreacją kampanii – zaplanowanej do końca kwietnia – zajęła się agencja reklamowa TBWA\, która również – wspólnie z domem mediowym Innovations – odpowiada za pozyskanie mediów.
Dołącz do dyskusji: Rusza kampania Fundacji Rodzin Adopcyjnych (wideo)