SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Rusza nowa ramówka TV Biznes

Od wtorku TV Biznes zmienia ramówkę. Nowością są trzy pasma programowe: „Inwestor”, „Przedsiębiorca” oraz „Konsument”, w czasie których pojawią się także nowe programy.

Jak informuje Ewelina Dziubińska, PR Manager TV Biznes, w kanale niezmienione pozostaną cogodzinne wejścia z Giełdy Papierów Wartościowych, podczas których na żywo relacjonowany będzie przebieg sesji. Codziennie o 17.40 podsumowywać je będą publicyści TV Biznes i zaproszeni analitycy.

Jedną z nowości w ramówce jest pasmo „Inwestor”, którego emisję zaplanowano przed południem od godziny 8.00 oraz po południu w godzinach 17.00 – 18.30. Znajdą się w nim m.in. informacje ważne z punktu widzenia notowań giełdowych oraz dyskusje dot. stanu i perspektyw rynku walutowego oraz rynków surowcowych. Po południu blok dedykowany inwestorom zawierał będzie także m.in. informacje związane z zagranicznymi rynkami kapitałowymi i surowcowymi.

Pasmo „Inwestor” kończyć się będzie o 18.30, przed rozpoczęciem premierowego wydania „Biznes Informacji” - programu realizowanego dla Polsatu News przez zespół TV Biznes i emitowanego równocześnie na obu antenach. Poranne i przedpołudniowe pasmo „Inwestor” poprowadzą Marek Wójcicki, Andrzej Nierychło i Jerzy Piasny, natomiast po południu przed kamerą zasiądą Agnieszka Pawlak i Rafał Lasota.

Codziennie o godz. 19.00 zaczynać się będzie z kolei drugie premierowe pasmo „Konsument”. Poprowadzą je Beata Olszewska i Mariusz Gzyl. Znajdą się w nim m.in. informacje dotyczące oszczędności, wydatków oraz planowania. Z kolei W godzinach 20.15 – 21.15 premierę będzie mieć pasmo „Przedsiębiorca”. W ramach tego pasma emitowane będą m.in. pozycje: „Konfrontacje”, „Raport - Euro 2012” oraz „Agrotydzień”.

Dołącz do dyskusji: Rusza nowa ramówka TV Biznes

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
nuda
Telewizja sponsorowana przez producentów środków na mszyce, banki spółdzielcze itp,, Takie wrażenie mozna odnieść włączając ta "podworkową telewizje", nic dziwnego, że widownia około 1000 widzów (tysiąca-słownie!),,
0 0
odpowiedź
User
Pan P...
świetny pomysł!!!

i mimo małych pieniędzy i dużo gorszej technologii niz Polsat News wygrają walkę!!! oglądalnośc pójdzie do góry , zwłaszcza, iż koszt utrzymania roczny TV BIznes jest równy miesiąca Polsat News.. a Pan Solorz nie lubi wydawać pieniędzy... uważajcie tam na siebie na Ostrej czas odstrzału oficjalnie rozpoczęty
0 0
odpowiedź
User
mel
To jest ciekawy i zrozumiały program, można się wiele dowiedzieć i zastosować to w praktyce. Pooglądaj trochę programów „NUDO” a nie tylko bloki reklamowe. Reklama to tylko część programu polecam większą uwagę.
0 0
odpowiedź