Rusza UPC Phone, telefon stacjonarny staje się mobilny
Sieć UPC Polska uruchomiła usługę UPC Phone. Pozwala ona na wykonywanie i odbieranie połączeń przychodzących na telefon stacjonarny w sieci operatora poprzez urządzenia mobilne podłączone do internetu.
UPC Phone pozwala na odbieranie i wykonywanie połączeń, wykorzystując taryfy telefonii stacjonarnej UPC na telefonie komórkowym podłączonym do WiFi lub sieci 3G. Dzięki temu, że połączenia są rejestrowane można także sprawdzić, kto i kiedy dzwonił na numer stacjonarny.
Przy korzystaniu z UPC Phone na WiFI połączenia są taryfikowane tak samo, jakby były wykonywane z miejsca, gdzie zainstalowana jest usługa telefonu stacjonarnego UPC. Aplikacja UPC Phone może również połączyć się z siecią internetową z wykorzystaniem technologii 3G - wtedy połączenie realizowane jest z wykorzystaniem transmisji pakietowej operatora GSM. Jego koszt zależy od taryfy danego operatora.
Aby skorzystać z usługi, należy zostać klientem telefonii stacjonarnej UPC i zainstalować na smartfonie aplikację UPC Phone, która dostępna jest w sklepach internetowych Google Play oraz App Store lub na stronie www.upc.pl/UPC-Phone. Aplikacja działa na smartfonach z system operacyjnym Android (minimum 2.0) oraz smatrfonach i tabletach obsługiwanych przez system iOS 4.0 lub wyższy (iPhone, iPod Touch, iPad), nawet jeśli nie posiadają one aktywnej karty SIM. Następnie należy podłączyć się do sieci WiFi lub 3G i zalogować się do aplikacji, wykorzystując nazwę użytkownika i hasło do systemu Moje UPC.
Sieć UPC Polska jest pierwszym krajowym operatorem w grupie Liberty Global, który udostępnia klientom UPC Phone.
UPC na koniec I półrocza br. miało 1,479 mln abonentów, z czego 417 tys. korzystało z telefonii stacjonarnej.
Dołącz do dyskusji: Rusza UPC Phone, telefon stacjonarny staje się mobilny