Rusza „Wiosenna Zdrapka Super Expressu”
W poniedziałek 7 marca br. wystartuje loteria „Wiosenna Zdrapka Super Expressu” organizowana przez spółkę ZPR Media. Zabawa potrwa łącznie dwanaście tygodni, a czytelnicy „Super Expressu” będą mogli wygrać w niej od 100 do 5 000 zł.
Do udziału w loterii uprawniają bezpłatne personalizowane karty do gry, które zostaną pięciokrotnie dołączone do całego nakładu „Super Expressu”: 7 marca, 21 marca, 4 kwietnia, 18 kwietnia i 2 maja br. Zadaniem uczestnika loterii jest zdrapywanie na swojej karcie liczb, które codziennie publikowane będą na łamach dziennika.
Zdrapanie trzech jednakowych symboli w ramach jednego diagramu gwarantuje wygraną pieniężną przypisaną do tego diagramu. Mechanizm loterii da czytelnikom wielokrotną możliwość wygrania, ponieważ oprócz nagród gwarantowanych, będzie można grać w kumulacjach nagród niezgłoszonych.
Start „Wiosennej Zdrapki Super Expressu” promowany jest w telewizji (TVP1, TVP2, Polsat) oraz w radiu (Polskie Radio, Radio Eska, Vox FM, Radio Wawa oraz Eska Rock). Kampanię przygotował dział marketingu „Super Expressu”. Za obsługę mobilną projektu odpowiada spółka Supermedia Interactive. Media zewnętrzne zakupił Starcom.
Z danych ZKDP wynika, że w styczniu br. średnia sprzedaż ogółem „Super Expressu” wyniosła 152 007 egz.
Dołącz do dyskusji: Rusza „Wiosenna Zdrapka Super Expressu”