Ruszył konkurs Google dla agencji (wideo)
Google rozpoczęło zapisy na "Wielki Konkurs Google dla Agencji 2012" - dedykowany agencjom SEM, SEO oraz wszystkim firmom związanym z branżą marketingu internetowego.
Przez trzy miesiące uczestnicy konkursu będą rywalizować o nagrody, wśród których są: wyjazd do europejskiej centrali Google w Irlandii oraz spotkanie i trening z pracującymi tam specjalistami AdWords, smartfony Samsung Galaxy Note oraz tablety Samsung Galaxy Tab 10.1.
W konkursie zwyciężą te agencje, które w okresie jego trwania dotrą do największej liczby nowych klientów AdWords i założą konta spełniające kryteria konkursowe. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni na imprezie branżowej Dzień Google dla Agencji 2012, która odbędzie się w kwietniu br.
Każda agencja, która chce wziąć udział w konkursie musi do 25 stycznia wypełnić formularz zgłoszeniowy znajdujący się na stronie konkursu (więcej na ten temat). Agencje zostaną podzielone na dwie grupy konkursowe: do 10 pracowników i powyżej 10 pracowników. W każdej z nich wyłonionych zostanie trzech zwycięzców nagród.
Dołącz do dyskusji: Ruszył konkurs Google dla agencji (wideo)