Ruszyła globalna kampania telewizorów Philips Aurea
Agencja DDB rozpoczęła globalną kampanię promującą telewizoryPhilips Aurea w Europie. Akcja oparta jest na koncepcjitematycznej, zwanej 'Uwodzenie światłem', która bardziej kojarzysię z produktami luksusowymi niż z elektroniką konsumpcyjną.
Kampania, która w innych regionach świata będzie prowadzonaprzez cały 2008 rok, ma trafić do wąskiej, lecz niezwykleopiniotwórczej grupy odbiorców w wieku 25-49 lat, którzy zazwyczajnajszybciej przyswajają nowinki techniczne, zaś szczególnie do tejpodgrupy konsumentów, którzy chcą, by także telewizor był wyrazemstylu, w jakim mieszkają.
Telewizor Aurea Ambilight z płaskim ekranem wyposażony jest wniewidoczny system dźwięku i półprzezroczystą ramę, która świeciświatłem zsynchronizowanym z obrazem pokazywanym na ekranie.Światło skierowane jest zarówno na ścianę, jak i na widza, przez cowrażenia związane z oglądaniem telewizji w domu zostająwielokrotnie spotęgowane.
Agencja DDB zleciła znanemu fotografowi mody VincentowiPetersowi przygotowanie artykułów reklamowych o modzie doeuropejskiego wydania Vogue i światowego wydania magazynuWallpaper. Na podstawie zdjęć wykonanych do artykułu opracowanokilka reklam billboardowych i prasowych, które pojawiły się wwybranych lokalizacjach i czasopismach w całej Europie.
DDB nawiązała też współpracę z wielokrotnie nagradzanymreżyserem Wong Kar Wai'em z Hongkongu, którego zadaniem byłonakręcenie krótkometrażowego thrillera szpiegowskiego,zatytułowanego "There's Only One Sun". Film można zobaczyćwyłącznie na stronie Philips.com/aurea, zaś jego premierę promujązwiastuny w Internecie i spoty telewizyjne.
Chcąc dodatkowo uatrakcyjnić stronę internetową, agencje TribalDDB Amsterdam i Tribal DDB New York zleciły kompozytorowi muzykifilmowej Markowi Slater'owi napisanie muzyki na potrzeby całegoportalu promocyjnego. Jego utwory wykonają zaś członkowielondyńskiej Orkiestry Symfonicznej, a nagrania odbyły się w słynnymstudiu Abbey Road w Londynie.
Nadzór strategiczny i kreatywny nad pracami związanymi zkampanią Aurei pełniła agencja DDB Amsterdam. Oprócz Tribal DDB,DDB Amsterdam zaprosiła do współpracy między innymi: w zakresie PR- firmę Manning Salvage and Lee, w zakresie mediów - agencję Carat,w zakresie pakowania - Philips Design, zaś do obsługi marketingoweji merchandisingowej - firmę CPM.
Dołącz do dyskusji: Ruszyła globalna kampania telewizorów Philips Aurea