Ruszyła kampania "Marketing w Praktyce"
"Wiedza - energia działania" to hasło przewodnie kampanii, która obejmuje największe portale internetowe, radio, outdoor, prasę specjalistyczną i biznesową.
Jej podstawowym celem jest poinformowanie o głębokich zmianach, jakie zaszły w miesięczniku i wypromowanie jego unowocześnionej formuły.
Zmiana formuły "Marketingu w Praktyce" jest jednym z działań podjętych przez Wydawnictwo z okazji 10-lecia działalności. Rozwinięte zostały treści związane z praktycznym zastosowaniem wiedzy marketingowej. Obok znanych czytelnikom warsztatów marketingowych, wprowadzone zostały nowe działy: case study i narzędzia.
Wkrótce do miesięcznika dołączone zostaną płyty CD z interaktywnymi narzędziami, pojawi się więcej tematów związanych z marketingiem branżowym oraz przykładów działań marketingowych charakterystycznych dla rynku B2B i dóbr przemysłowych.
Temat kampanii nawiązuje do misji miesięcznika: "Marketing w Praktyce" przekształca wiedzę w energię działania. Jest to obietnica, jaką chcemy złożyć naszym Czytelnikom na kolejne 10 lat działalności - mówi Zdzisław Kraśnicki - prezes Wydawnictwa.
Dołącz do dyskusji: Ruszyła kampania "Marketing w Praktyce"